33

228 7 0
                                    

Pov Zach

We zijn in de tourbus onderweg naar New Jersey. Doordat Daniel heartbroken is hebben we een filmavond. Iedereen heeft een bak ijs en we kijken op het moment naar Just Go With It. Ik ben jaloers op Jonah. Niet omdat hij met Jill heeft, maar omdat hij een goedwerkende relatie heeft. Ik mis Kay. Zal ik haar appen? Ik kan het altijd proberen... Ik pak mijn telefoon en stuur Kay een appje met de vraag of we kunnen vragen. Nu hopen op een antwoord.

Pov Jill

We gaan naar New Jersey... de plek waar iedereen van vroeger is. De plek die ik heb achtergelaten voor een beter leven. Ik ben zenuwachtig om terug te gaan. Mijn vrienden denken dat ik vreemd ben gegaan en willen me niet spreken en mijn moeder denkt dat ik haar zoon heb vermoord. "Jill? Jill? Hallo?" Ik kijk op naar Jonah. "Gaat het wel?" "New Jersey..." "Jill het komt allemaal goed, wij zijn bij je." "Ik hoop het." "Ik ga naar bed toe." "Ik ga met je mee." ik glimlach naar Jonah. Corbyn wiebelt met z'n wenkbrauwen. "Serieus Corbyn?" Corbyn steekt z'n tong naar me uit en ik steek m'n middelvinger op. Ik loop naar de badkamer en poets snel mijn tanden. Daarna doe ik een pyjama aan en ga ik in de bunk liggen. Jonah ligt naast me en slaat zijn arm om me heen, ik val al snel in een diepe slaap.

~~~

We zijn in de venue aangekomen waar de jongens vanavond optreden. De jongens zijn op het moment aan het soundchecken en ik zit een beetje te kloten met Eben. Jonah kijkt naar me en ik maak een hartje met mijn handen waarna ik weer verder ga met achter Eben aan rennen door de venue. Als ik in de buurt ben spring ik op zijn rug en rent hij het podium op. Op het podium aangekomen geef ik Jonah een knuffel en hoor dan de deur open gaan. Iedereen kijkt op en ik zie een gezicht dat ik maar al te goed ken...

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu