31

227 7 0
                                    

Tijdskip naar de break-up

Pov Daniel

Ik loop naar Candace' kamer toe en wil aankloppen, maar ik hoor haar aan de telefoon. Ik bedenk me om later terug te komen, maar ik kan mezelf niet tegenhouden dus ik blijf luisteren. "Ja, Tate. Ik ga het binnenkort met Daniel uitmaken, maar eerst moet ik Jill en Jonah nog uit elkaar halen. Dan zijn Zach, Jonah en Daniel kapot en is er niks meer over van de band." Ik voel een steek in m'n hart. Was het allemaal nep? Ik loop terug naar m'n kamer en voel een traan over mn wang lopen. Ze moet weg. Nu.

Na het bedenken van een plan app ik Candace met de vraag of ze haar spullen in wilt pakken en of ze naar mijn kamer kan komen. We gaan vanavond namelijk weer weg met de tourbus. Ze appt al snel dat ze komt. Na een halve minuut zie ik mijn deur open gaan. "Hey babe." "Jill had gelijk." "Wat zeg je?" "Jill had gelijk. Ik had nooit iets met jou moeten krijgen." Candace kijkt me raar aan. "Wat bedoel je Dani?" "Ik hoorde je vandaag aan de telefoon met Tate." "Dani het is niet wat het lijkt." Een traan stroomt over mijn wang en ik veeg hem ruw weg. "Ga weg Candace, ik wil je niet meer zien." "Maar Dani..." "Nee Candace, weg. Nu." "Okay dan. Jullie kunnen niet zingen, zijn allemaal lelijk en fucking verwaand." Candace loopt weg en slaat de deur hard dicht. De tranen beginnen over mijn wangen te rollen, ik hield van haar.

Pov Jonah

Ik hoor een deur die hard dichtklapt en loop mijn kamer uit. Ik zie Candace boos weg lopen uit Daniels kamer. "Wat sta je te kijken, bitch?" "Niks, ik vroeg me alleen af wat er aan de hand is. Ik hoorde de deur dichtklappen." "Er is helemaal niks aan de hand, ik ga weer terug naar huis. Vinden jullie vast allemaal fijn." "Klopt, dat vinden we inderdaad fijn. Je hebt genoeg gedaan hier. Doei, Candace."

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu