Pov Jill
Ik zit samen met Corbyn in onze hotelkamer. "Maar heb je ja gezegd?" "Ja tuurlijk, wat denk je?" "Aah, zo leuk! Nu kan je morgen die jurk aandoen die we hebben gekocht." "Goed idee!"
~~~
Pov Tate (suprise!)
Ik wil Jonah terug. Ik kan niet zonder Jonah. Okay, eigenlijk wel... Maar ik kon alles kopen wat ik wilde, ik ging om met celebrities. Ik had alles wat ik wilde. Toen hij me betrapte met Jackson kon ik mezelf wel slaan, alles was zo goed gepland maar ineens had Jonah vrij. Ik kijk nog één keer op Jonahs insta naar die foto van hem en die hoer. Jill heet ze. Zij is degene die Jonah van mij heeft afgepakt, en daar gaat ze voor boeten.
Pov Daniel
Ik zit op mijn bed in de hotelkamer van Jonah en mij. Jill en Jonah liggen samen een film te kijken terwijl ze knuffelen. Er wordt op de deur geklopt. Jill staat op en doet de deur open. Tate staat daar, oh shit. "Wie ben jij?" "Jonah's vriendin." Jill kijkt gebroken. Ze duwt Tate opzij en rent naar haar kamer toe. Jonah springt op en rent naar de deur toe. "Babe, ik heb je gemist." "Fuck off Tate, waarom ben je hier?" "Ik wil je terug." "Ik wil jou niet. Ik ben eindelijk over je heen en nu kom je het weer verpesten. Wat is er mis met jou?" "Jill is niet goed voor je, ze is een hoer." Jonah zegt niets. Ik sta op. "Luister Tate, ik denk dat het voor jou tijd is om je mond te houden en weg te gaan. Ik heb je nooit gemogen maar ik deed altijd alsof voor Jonah. Je bent een fucking golddigger en ik ben echt klaar met je. En je zegt niets over Jill, want zij is het liefste meisje dat ik ken. En nu oprotten." "Fuck off Daniel, dit is tussen mij en Jonah. We horen bij elkaar." "Tate ga weg ik meen het." zegt Jonah. "Ik kom terug Jonah, geloof me." Daarna stampt ze naar beneden. "Bro, ga naar Jill. Ze is gebroken." "Oh shit, hoe ga ik dit doen?" "Leg het aan haar uit. Ze gelooft je vast wel." Jonah knikt, hopelijk gaat dit allemaal goed...
JE LEEST
Free • why don't we
Fanfiction"Hey, mag ik hier zitten? Er is geen plek meer." "Ja tuurlijk." En zo begon het.