11

533 15 2
                                    

Pov Jonah

De jongens rennen de tourbus in, maar ik en Jill lopen er rustig achteraan. "You sure you're okay?" "Ja Jonah, het gaat prima. Ik ben dit gewend en ik ben gewoon blij dat ik met m'n beste vrienden op tour kan gaan." Ik glimlach en we lopen samen de tourbus in.

"Jongens, we moeten even praten. We hebben er geen rekening mee gehouden dat Jill mee zou gaan omdat het nogal kortdag is dus ze moet of bij ons in de personeelsbus of bij iemand in een bunk." "Ze blijft hier, komt goed." Jill kijkt me met grote ogen aan waardoor ik moet lachen. "Nou okay dan, is dat ook goed voor jou Jill?" Jill knikt snel waardoor ik weer moet lachen. "Fijne reis jongens en Jill, ik ben in de personeelsbus." We zwaaien en Jeff loopt weg.

Er staan twee banken in de tourbus, er is een keuken met een kleine tafel die aan de muur vast zit, een badkamer, de kamer met bunks en nog een soort kamer die dient als kast.

~~~

We zitten met z'n allen in de "woonkamer" op de twee banken. We kijken naar Zach's lievelingsfilm. "Jonah." Ik kijk op. "Uhh, Jill..." Ik kijk naar Jill en zie dat ze op de bank ligt te slapen. "Oh ja, ik leg d'r wel even in mijn bunk. Ik ga ook maar slapen denk ik, het was een lange dag." "Slaap lekker Jo." "Goodnight y'all."

Pov Jill

Ik word wakker wanneer ik voel dat ik opgepakt wordt. Ik open mijn ogen en zie dat Jonah me vast heeft. "Jonah? Wat doe je?" "Oh hey, je was in slaap gevallen dus ik breng je naar m'n bunk. Ik kan ook op de bank slapen als je niet bij mij in de bunk wil." "Nee, ik wil, het maakt me niet uit." Fuck, ik versprak me bijna. "Ik kan nu alleen niet zo snel meer slapen dus misschien kunnen we nog even praten?" "Ja is goed hoor Jill." Ik glimlach. "Je mag me wel neerzetten hoor." "Nee, ik vind dit leuk." Ik moet lachen. Jonah legt me neer in de bunk. "Wacht even, ik kleed me snel om. Vind je het erg als ik alleen een joggingsbroek draag?" "Nee hoor." Jonah glimlacht en kleed zich om. Na een paar minuten komt hij terug. Hij komt naast me liggen en we praten totdat ik in slaap val.

~~~

Happy bday Zach💘

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu