10

532 19 5
                                    

Pov Corbyn

Ik hoor een auto stoppen op de oprit en loop naar de voordeur. Ik doe de deur open en help Jonah en Jill met Jills koffers binnen brengen. Als we in de hal staan zie ik dat Jill heeft gehuild. Ik geeft d'r snel een knuffel. "Gaat het?" fluister ik. "Ja." fluistert Jill terug, maar haar stem breekt. Ik zie Jonah achter Jill staan, hij kijkt me jaloers aan. "Ik ga naar de woonkamer." Jill knikt en ik loop weg.

Pov Jonah

"Jill, wil je het de anderen vertellen?" "Ja, ze moeten het weten maar ik weet niet of ik het zelf kan zeggen." "Ik wil het wel vertellen." "Echt?" Ik knik. Jill geeft me een knuffel en ik krijg het warm. Jill laat los en we lopen samen naar de woonkamer. We gaan op de bank zitten, Jill zit naast Corbyn en ik weer naast haar. "Hey Jill! Gaat het? Heb je gehuild?" Jill blijft stil en ik antwoord voor haar. "Uhm jongens, Jill heeft me iets verteld en ze wil dat jullie het ook weten." De jongens knikken en ik begin met praten.

Als ik klaar ben met praten zie ik dat Jill in Corbyn's armen ligt te huilen en de jongens kijken allemaal geschokt. "Omg Jill het spijt me zo erg." "Het geeft niet Zach, het is niet jouw schuld." Jill glimlacht gebroken. Ik haal uit de keuken een glas water voor d'r en geef het aan d'r. Jill glimlacht en drinkt het water op. De rode vlekken in haar gezicht verdwijnen langzaam en ze wordt weer kalm. Op dat moment gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en zie onze manager voor de deur staan. "Zo zijn jullie klaar voor de tour?" "Zeker wel!"

Pov Jill

Ik hoor Jonah met een onbekende man praten die evenlater ook de woonkamer in komt. Ik sta op en schud z'n hand. "Hi ik ben Jill." "Hey Jill, ik ben de manager van deze sukkels. Mijn naam is Jeff. Ik heb veel over je gehoord." Ik bloos en ga weer zitten.

Na zo'n 10 minuten staat Jeff op. "Zo zijn jullie klaar om te gaan?" Iedereen springt excited op en Jonah trekt me mee. "Okay dan, let's go!"

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu