27

297 13 3
                                    

Pov Corbyn

Ik loop samen met Jill over straat. Als het goed is is Christina nog in haar appartement, en wij gaan haar verrassen. "Okay, dus ik klop op de deur en jij wacht om het hoekje?" Ik knik. Jill loopt naar Christina's voordeur en klopt aan. Christina doet de deur open en kijkt verbaasd. "Hey Jill, wat doe jij hier?" Ze geven elkaar een knuffel. "Ik wilde je iets laten zien, wacht ik ga het even halen." Jill loopt naar me toe en duwt me naar Christina toe. "Hey..." Christina slaat haar armen om me heen en al snel voel ik haar lippen op de mijne. Na een tijdje hoor ik een klik. Ik trek terug. "Heb je een foto gemaakt?" Jill knikt trots. "Nou kom mee, de jongens willen je ook zien!"

Pov Jill

Moet ik ze vertellen over Candace? Ik denk het wel, dan heb ik in ieder geval Jonah, Corbyn en Christina nog want ik weet niet of Jack en Zach me gaan geloven en Daniel zeker niet. "Uhm, ik wil iets vertellen aan jullie. Maar niet doorvertellen." Corbyn kijkt geïnteresseerd mijn richting in. "Uhm, ik heb Candace gisteravond aan de telefoon gehoord voordat ze met Daniel op date ging. En wat ze zei was niet heel leuk..." "Wat zei ze dan?" Ik pak mijn telefoon erbij en speel de audio af. "Jesus christ, ze was sowieso met Tate aan het bellen. Ik vertrouwde haar al niet toen Tate haar aan ons voorstelde." "Wat moet ik doen? Haar confronteren?" "Ja ik denk het wel. Ik hoef haar niet meer te zien. Wie weten het tot nu toe?" "Jullie en Jonah. Ik weet zeker dat Daniel me niet gaat geloven en van Jack en Zach weet ik het ook niet." "Nou ja, komt goed. Laten we er eerst maar een leuke dag van maken." Ik knik en we lopen met z'n drieën terug naar het hotel.

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu