Pov Jonah
"Hey babe, hey Christina, hey Corbyn." Ik geef Jill een kus en geef daarna een knuffel aan Christina. "Jezus man, wat heb ik jou lang niet meer gezien." "Ja klopt, je bent totaal niet veranderd." "Jij anders ook niet." Jill komt tegen me aan zitten en ik sla mijn arm om haar heen. "Wanneer ga je Candace confronteren?" vraagt Corbyn. Ik kijk Jill vragend aan. "Ja, ik heb het ze verteld. Ik denk als ze alleen is." "Ik denk dat je het nu moet doen." "Ik denk dat Christina gelijk heeft. Klop gewoon op haar deur en als ze met Daniel is vraag je of je haar alleen mag spreken." "Okay, dan ga ik maar."
Pov Jill
Ik loop naar Candace' kamer en klop aan. Ze doet de deur open en kijkt me een beetje raar aan. "Kunnen we praten?" Ze knikt en laat me binnen. "Wat is er?" "Je weet wel wat er is." "Ik heb echt geen idee." "Hoezo probeer je ons van binnen uit kapot te maken? What the fuck is je probleem?" "Ik weet niet waar je het over hebt hoor." "Zach en Kay zijn door jou uit elkaar en je zou proberen mij en Jonah uit elkaar te krijgen. Ik heb je wel gehoord aan de telefoon voordat je mer Daniel op date ging. Wat ga je met hem doen? Zorgen dat hij gebroken is? Godverdomme Candace." Candace slaat me in m'n gezicht. "What the fuck." Ik kijk haar boos aan. "Je houd je bek dicht hierover. Ik maak je leven anders helemaal kapot." "Te laat, bitch." Ik geef d'r een klap in d'r gezicht. Ze pakt m'n haar vast en begint eraan te trekken. "Blijf van me af!" Ik pak haar haar ook vast en trek er zo hard aan dat ik een pluk haar in mn handen heb. Ik geef Candace nog een klap in d'r gezicht. Ik voel een scherpe pijn door m'n nek heen gaan. Ik negeer het en ga door met aan haar haren trekken. "Jill blijf van haar af!" Ik draai me om en zie Daniel in de deuropening staan. "What the fuck Jill? Wat bezielt je?!" Ik zie de rest achter Daniel staan. Candace begint te huilen. "Ze wilde ons uit elkaar krijgen Daniel. Ze sloeg me." "Dat is niet waar Candace, kutwijf." "Jill doe normaal! Ik dacht echt dat we vrienden waren Jill." "Geloof wat je wilt Daniel, uiteindelijk kom je wel achter de waarheid." "Ja het zal wel, ga weg." Ik loop de deur uit met Jonah, Corbyn en Christina op m'n hielen. Jack en Zach lopen er een beetje achteraan te slenteren. Verder zeggen ze niets. "Jullie geloven me zeker niet?" Jack en Zach kijken een beetje onzeker. "Ik weet het niet Jill. Ik wil je heel graag geloven en ik vertrouw Candace vanaf het begin al niet. Maar ik vind het een beetje raar dat je haar aanvalt als ze net een dag met Daniel heeft." "Ik heb bewijs hoor." "Laat zien dan." Ik pak mijn telefoon uit m'n kontzak en wil hem aanzetten, alleen hij is leeg. "Fuck, m'n telefoon is leeg. Bewijs komt later." "Uhm Jill?" "Ja Christina?" "Er zit een nepnagel in je nek..." "Jezus dat was die pijn dus. Kan je hem eruit halen?" "Ja hoor." Christina loopt naar me toe en trekt de nagel uit m'n nek. "Fuck." Jonah komt aanlopen met een pleister en plakt hem op m'n nek. Daarna geeft hij me een knuffel. "Daniel komt vanzelf wel achter de waarheid. Het komt wel goed, je betekent veel voor hem." Ik knik, maar weet het niet zeker. Komt het wel goed?
JE LEEST
Free • why don't we
Fanfiction"Hey, mag ik hier zitten? Er is geen plek meer." "Ja tuurlijk." En zo begon het.