29

297 11 5
                                    

Pov Daniel

Ik sta op het podium en ben heel erg afgeleid. Hoe kan Jill me dat aan doen? Ze was zo excited toen ik vertelde dat ik op date ging met Candace. Ik snap er niks van. Ik haat haar. "Daniel, are you okay?" Ik kijk op en zie Jonah me vragend aankijken. "Ja." snauw ik terug. Hem hoef ik ook niet meer. Hij kiest gewoon haar kant, net zoals Corbyn. Ik weet niet aan welke kant Zach en Jack staan. Ik hoop aan de mijne.

-Skip naar einde concert-

"You guys were amazing! We'll see you soon!" We rennen allemaal het podium af na deze zinnen de kleedkamer in. "Je was goed boo." "Dankje." glimlach ik naar Candace. Ze geeft me een kusje op m'n wang en bloost daarna. "Zullen we teruggaan naar het hotel?" Iedereen knikt en we stappen de tourbus in. Jonah en Jill houden elkaars hand vast en ik walg ervan, ik hoef Jill nooit meer te zien. We waren echt heel close en dan flikt ze me dit. Ik kijk Candace aan en druk mijn lippen op de hare. Vlinders vliegen door m'n buik zoals altijd. Ik hoor Corbyn kuchen. "Get a room." Ik steek m'n middelvinger naar hem op. Christina kijkt me een beetje raar aan. Het zal wel, zolang ik Candace heb heb ik de anderen niet nodig.

Pov Zach

Aangekomen in het hotel klop ik op Jonah's hotelkamer. Jill slaapt daar nu ook omdat Christina bij Corbyn op de kamer blijft. Jill doet de deur open en kijkt ons vragend aan. "Je had toch bewijs?" "Oh ja, kom binnen." We gaan zitten op bed en Jil pakt haar telefoon erbij. Ze zoekt iets op en laat ons een audio horen. In de audio hoor je Candace praten. Wacht? Had ze het nou over Kay en ik? Oh mijn god ze heeft geluk dat ze een meisje is want anders had ik haar nu geslagen. De audio stopt en Jill kijkt me aan. "Genoeg bewijs gehad? Of geloven jullie me nogsteeds niet?" "Sorry dat we je niet geloofden Jill." "Het geeft niet, maar weten jullie misschien hoe ik Daniel overtuig dat Candace niet okay is?" Ik schud m'n hoofd. "Ik zal er over nadenken." "Dankjewel Zach, sorry dat het uit is tussen Kay en jij." "Het maakt niet uit, we pakken Candace zo hard terug en Kay zal erachter komen dat ik niks heb gedaan." Jill glimlacht. We blijven nog een tijdje praten waarna Jack en ik terug gaan naar onze kamer om te slapen.

~~~

Hey sorry dat ik zo lang niks heb geüpload. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een geweldig nieuw jaar zullen hebben xx

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu