Pov Jill
Moet ik het Daniel vertellen of niet? Deze vraag spookt al dagen door mijn hoofd heen. Ik mis Daniel wel, hij was een van m'n beste vrienden en ik kon altijd alles met hem delen. Alles is gewoon anders zonder hem. Ik heb de rest natuurlijk nog wel, maar zonder Daniel klopt het gewoon niet. Ik heb afleiding nodig. Ik app Christina en vraag of ze wil ontbijten. Nadat ze heeft gereageerd stap ik snel onder de douche. Na het douchen doe ik een zwarte coltrui aan met een grijs geruite broek. Ik geef Jonah een kus op z'n voorhoofd en ga de kamer uit. Ik loop naar Christina's kamer en op het moment dat ik aankom stapt ze ook naar buiten.
"Zal ik het hem vertellen?" "Wie?" Christina neemt een hap van haar pancake een kijkt me vragend aan. "Daniel. We praten al een maand niet meer, zou ik het hem vertellen of niet?" "Ik weet het niet, mis je hem?" "Ja best wel, zonder hem is het gewoon niet hetzelfde." "Ik zou het hem gewoon vertellen, als hij je niet geloofd heb je het in ieder geval geprobeerd." "Thanks Christina."
Na het ontbijt lopen we weer terug naar het hotel. Christina loopt naar haar kamer toe en ik naar de mijne. "Hey Jo." "Daar ben je, ik dacht dat er iets mis was." Ik kijk hem raar aan. "Ik heb je 10 keer gebeld." "Oh, mijn telefoon staat nog op slaapstand. Sorry. Maar wat is er dat je zoveel belde?" "Daniel is erachter gekomen, Candace is weg." "Echt? Ik was van plan om vandaag met hem te gaan praten." "Misschien moet je dat maar doen, hij durft z'n kamer niet meer uit te komen." "Ik ga wel even, hij heeft nu iemand nodig."
~~~
Even een snelle update.
Sorry dat jullie elke keer zo lang moeten wachten, ik heb gewoon geen inspiratie.
JE LEEST
Free • why don't we
Fanfiction"Hey, mag ik hier zitten? Er is geen plek meer." "Ja tuurlijk." En zo begon het.