26

304 13 0
                                    

Pov Jonah

Ik word midden in de nacht wakker doordat Jill heel onrustig ligt te slapen. "Nee. Nee. Laat hem met rust!" "Jill wordt wakker." Ik schud Jill heen en weer. Ze schrikt wakker en schiet omhoog. "Rustig, het was maar een droom." Er stromen tranen over Jill d'r wangen en ze stort zich in m'n armen. Ik sla m'n armen om haar heen en wrijf rondjes over haar rug terwijl ik sussende geluidjes maak. Na een tijdje is ze weer gekalmeerd en laat ze me los. "Wil je vertellen waar je droom over ging?" "Ik zag A-alec weer en hij werd doodgeschoten door Mason." Ik trek Jill weer in een knuffel. "Sst, het komt allemaal goed. Ik ben hier." Ik ga liggen en Jill legt haar hoofd neer op m'n borst terwijl ze m'n hand vasthoudt. Langzaam vallen we weer in slaap.

"Wake up! Wake up! Christina komt zo!" "Jesus christ Corbyn." "Wakker worden!" Jill zucht geïrriteerd en gooit haar kussen tegen Corbyns hoofd aan. "Dat was onaardig." "Jij bent onaardig." Corbyn steekt z'n tong uit en loopt de kamer uit. "Morning love." "Morning boo." "Gaat het weer?" "Ja, dankje. Ik ga me even omkleden. Tot zo." Jill loopt de kamer uit en gaat naar haar kamer toe.

Pov Jill

Vandaag ga ik Christina eindelijk ontmoeten. Ik heb er echt super veel zin in! Ik douche me snel en trek daarna een spijkerbroek met gaten er in en een zwart shirtje aan. Ik doe mijn haar in een zij scheiding en ik doe een klein beetje mascara op. Ik trek daarna m'n laarsjes aan en ga daarna naar Jonahs kamer toe. Vandaag ga ik Christina ontmoeten, maar ook Candace vertellen wat ik heb gehoord en dat ik er niet blij mee ben. Over Candace gesproken, ik heb Daniel nog niet gezien. Ik loop naar Daniels kamer toe en trek de deur open waar ik Daniel en Candace zie zoenen. Ik doe de deur snel weer dicht. Omg, dit gaat nog leuk worden.

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu