Son kez kontrol ettiğim cevaplarla, ayaklanıp amfiyi gözleriyle talan eden hocaya kağıdı teslim ettim.
Bahçeye çıktığımda çardakta oturan andaval sürüsünün yanına yürümeye başladım. "Ooo selamün aleyküm, Pars Bey"
Sırıtmamı zor bastırıp cevapladım. "Aleyküm selam, Cünüp Emrah"
Bir kaç saniye anlamayan gözlerle yüzüme baktı ve sonra piç piç gülmeye başladı. "Estağfurullah kardeşim, o senin cünüplüğün"
Kaşlarımın çatılmasıyla vitesi direk 'R'ye alarak "Şaka yaptım, pek muhterem mümin kardeşim" diyerek ekledi. "Kardeşim içecek bir şey ister misin kardeşim?"
Başımı iki yana salladım. "Gölge etme başka ihsan istemez"
Bu sefer Oğuz olaya bodoslama daldı. Oğuz her ne kadar vurdumduymaz, umursamaz ve düşünmeden konuşan biri olsa da bir Emrah etmezdi.
"Sen mi sınava girdin, sınav mı sana kanka?"
Araların da beni ayar etmek için üstün bir çaba sarf ediyorlardı ama bu işin sonu onlar için pek hayırlı olmayacaktı. " Oğuz, boş yapma kardeşim. Şimdi sana bi girerim aklın şaşar"
Gözlerini yalandan büyütüp ceketiyle sadece gözleri görülecek şekilde yüzünü örttü. "Tövbe tövbe. Neler diyorsunuz Pars Bey? Ben namuslu bir girl'üm"
Emrah yanağında makas alarak kolunu omzuna attı. "Aynen kanka senden namuslusu Bihter Ziyagil olarak toprağın altında"
Yemin ediyorum yan yana olduğum her an niye bunlarla arkadaş olduğumu sorguluyorum.
Oğuz omzundaki ele şaplak atarak şuh bir kahkaha attı. Onu nasıl yaptı lan?!
"Dinime bulaşan Müslüman olsa bari"
Bir süre sonra iyice kedi köpek gibi dalaşmaya başlamalarıyla gözlerimi devirip cebimden telefonumu çıkarıp mesaj gelip gelmediğini kontrol ettim.
Tuhaf bir şekilde anonimin varlığına alışmıştım. Söylediği daha doğrusu yazdığı şeylerle hem beni şaşırtıyor hemde eğlendiriyordu.
Çok banal ve klişe olacak ama daha önce tanıdığım hiçbir kıza benzemiyordu. Doğallığın en saf işlenmemiş haliydi.
Ellerimi telefon ekranında gezdirerek yazmaya başladım.
ParsEgeSever: Naber Anonim kız
ParsEgeSever: İki gündür nerelerdesin?
Çevriçimi
Yazıyor..Anonim: Ege, sonra konuşalım mı?
Kaşlarım çatıldı.
ParsEgeSever: Bir sorun mu var?
Anonim: Yok bir sorun tipini gondiklediğim.
Anonim: Şuan müsait değilim daha sonra konuşalım
ParsEgeSever: zkaödmffmdç
ParsEgeSever: Tamam görüşürüz
Anonim: Ay senin görüşürüz yazan ellerini
Anonim: Neyse görüşürüz çonaşkimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM (ᵀᴱˣᵀᴵᴺᴳ)
ContoAnonim: Naber koçum? (15:36) 💢 Anonim: Allah belanı vermedi mi daha? Anonim: Ay vermemiş kantindesin. Anonim: Hay Allah Anonim : Desene insanoğlu için tehlike daha geçmemiş. (Çevriçimi) ParsEgeSever:Ne diyorsun,lan? (Ağır küfür içerir) Tüm haklar...