"Anneanne yeter artık ya. Anla işte yapamıyorum. Zorlamanın ne anlamı var"
Bir kez daha bastonuyla böğrümü deşti. "Allah aşkine Ayşe habu giz kime çekti. Sarma saramayan giz mi olur"
Her ne kadar anneanneme ters ters bakmak istesem de pek yemiyor açıkçası. Zira annem beterse anneannem double beterdi. Allah korusun ağzımdan hoşuna gitmeyecek bişey çıkarsa kaval kemiğim sizlere ömür.
"Nana, sen da gitme üstine daha fazla. O maharet yok benim kızım da"
Çok sağol anne ya ne güzel gömdün öyle. Hissetmedim bile.
"Saramıyorum diye sizde hemen beni beceriksiz yapın zaten. Hem Selime hanım, Selime hanım. Yaptığım kekleri börekleri yerken öyle demiyorsunuz ama"
Önüne gelen mandilini arkaya atıp lahanaları sarmaya devam etti. "Bereşkimi ben senun iyiluğun için haböyle konişiyorum."
"İyiliğim için, beni kız kategorisinden attın yani. Eyvallah anneanne"
Anneannem anneme dönüp "Ne biçum konuşayi habu katakori matakori" dedi.
"Boşver anne şimdi oni da mollanun gizi kaçti diyolar"
Ve Efulim Miyase Kantar konudan saf dışı kalır..
"Bo he he adi batmasun. Nanamuşi perişani diyu"
Bunlar dedikodunun ucu bucağı olmayan dipsiz kuyusuna düştüğüne göre ortamdan sıvışma vaktim gelmiştir.
Usul usul adımlarla mutfaktan çıkıp merdivenlere ulaştığım da koşmaya başlayarak odama girdim.
Oh be! Ömrümü yediler iki gündür. Anneannemi çok seviyorum ama mevzu temizlikle yemeğe geldiğinde cidden çekilmez oluyor. Her şeyi yapamam herhalde, bende insanım ayol.
İlk önce güzel bir duş alıp bütün günün yorgunluğunu az da olsa üstümden attım.
Sonra en sevdiğim bölüme geçip laptobumu kucakladığım gibi yatağa atladım. Ay, şimdiden bi mutluluk geldi.
Bugün izlenecek listemde, aashiqui 2 vardı.Filmi açıp izlemeye başladım.
Vira bismillah!
🌟
Sonlara yaklaşan filmle iyice salya sümük ağlamaya başladım. Bir kez daha peçeteyle burnumu sildim. Bir kez daha ve bir kez daha.
Bitmiyor amına koduğumun sümüğü.
Adamın yeni bir sayfa açacağız diye evden çıkıp kendini köprüden aşağı atmasıyla önce şok oldum ardından ciğerim sökülene kadar ağladım.
Bu nasıl son lan.!
Sinirle laptobu kapatarak yorganın içine girdim. O kıza yapılır mı lan bu. Hayır ne bok vardı intihar etmekte, Adam gibi tedavini olsan da kızla mutlu mesut yaşasan olmuyor muydu?!
Son sahneyi düşünüp düşünüp ağladım. Bir süre sonra yorgun düşen bedenim uykunun yumuşak kollarına attı kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM (ᵀᴱˣᵀᴵᴺᴳ)
Historia CortaAnonim: Naber koçum? (15:36) 💢 Anonim: Allah belanı vermedi mi daha? Anonim: Ay vermemiş kantindesin. Anonim: Hay Allah Anonim : Desene insanoğlu için tehlike daha geçmemiş. (Çevriçimi) ParsEgeSever:Ne diyorsun,lan? (Ağır küfür içerir) Tüm haklar...