"Aga gidelim işte. Kızlar çağırıyor diyorum ya"
Gözlerimi devirip sıkkınca nefesimi verdim."Istemiyorum"
"Niye ya niyee. Kaç aydır neyin var lan senin. Evden çıktığın yok,bir yere çağırıyoruz işim var deyip geçiştiriyorsun sürekli"
"Bitti mi?"
Sorgularcasına yüzüme baktı.
Baktı.
Baktı ve biranda hiç duymayı beklemediğim o şeyi sordu. "Sen birine mi aşıksın?"
Şaşırsam da hiç istifimi bozmadan suratına baktım. Eğer gözlerimi kaçırsaydım hemen anlardı bu suratına koduğumun dinazoru.
"Saçmalama"
Aniden başını yüzüme eydiğinde kaşlarım çatıldı. Gözlerini kısarak tip tip yüzüme bakmaya başladı.
Sikeceğim ama ha!
"Pars, abi ben Emrah değilim biliyorsun değil mi?"
"Yani?"
Geriye yaslandı ve kollarını göğsünde bağladı. "Yani gözlerini kaçırmaman hiçbir şey ifade etmiyor benim için. Ikimizin kordonu bir kesildi lan resmen. Seni benden iyi tanıyan mı var"
Içimden 'var' dedim.
"Yani"
"Başlatma yani ne. Kim o kız?"
"Seni ilgilendirmiyor"
Gözleri şokla açıldı. "Hadi lan! Sen harbiden aşık olmuşsun. Nasıl ya, ne ara!"
"Oldu işte bir ara kurcalama. O Emrah gevşeğine de sakın söyleme"
"Neyi bana söylemesin kenkaa"
Gözlerimi sinirle yumdum. Iti an çomağı hazırla.
Oğuz durumu kurtarmak için hemen atladı çünkü o da biliyordu ki bugün Emrahın bunu öğrenmesi bütün okulun öğrenmesi demekti.
"Tüh yakalandık görüyor musun? Bunu sana söylemeyecektik ama madem duydun başka çaremiz yok"
Otoban keva.. pardon Emrah heyecanlanarak masaya doğru eğildi. "Ne ne ne. Ne oldu ki"
"Kanka victoria secret mankenleri Türkiyeye geliyormuş"
Bir an da ayağa kalkarak haykırdı. Abaza lan bu.
"NE! Ne zaman? Niye daha önce söylemiyorsun oğlum"
Oğuz ayağa kalkarak Emrahın yanına gitti ve kolunu omzuna atarak kendisiyle beraber yürütmeye başladı."Gel ben sana ayrıntısıyla anlatacağım kardeşim"
Oğuz omzunun üzerinden bir bakış atarak göz kırptı. Bunun anlamı seninle sonra görüşeceğiz demekti. Omzumu silktim. Artık herşeyden emindim o yüzden hiç bir şey umrumda değildi.
Telefonumu çıkartıp yazmaya başladım.
ParsEgeSever: Seninle konuşmam gereken çok önemli bir şey var.
Bilmezler nasıl sevdik yarim tırırımm bilmezler nasıl yandık tırırımmmm👉🖐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM (ᵀᴱˣᵀᴵᴺᴳ)
Historia CortaAnonim: Naber koçum? (15:36) 💢 Anonim: Allah belanı vermedi mi daha? Anonim: Ay vermemiş kantindesin. Anonim: Hay Allah Anonim : Desene insanoğlu için tehlike daha geçmemiş. (Çevriçimi) ParsEgeSever:Ne diyorsun,lan? (Ağır küfür içerir) Tüm haklar...