3.9

6.7K 330 24
                                    




Yine bir dizi blok dersten sonra çorba kıvamına gelen beynimi az da olsa toplamak için aldığım üçüncü çayla kantinde oturmuş, Hilal'in dersinin bitmesini bekliyordum.

Dünkü telefon konuşmasından sonra hala kendime gelebilmiş değildim. Resmen ilk konuşmamız telefon üzerinden olmuştu. Ama yinede mutluydum. Sesini ve gülüşünü duymuş, çaktırmadan soluklarını dinlemiştim.

Ve bir kere daha ona aşık olmuştum.

Yüzüme aptal bir gülümseme yayılırken gözlerim kapıdan giren Emrah'ı görmesiyle anında gülümsemem soldu.

Geldi tipine koduğum.

Cins cins suratına bakıyor, içimden beddua ediyordum. Şu hayatta bu çocuğa gıcık olduğum kadar kimseye gıcık olmuyordum. Maymun tepmiş arizona kertenkelesi seni.

Ardı sıra kantine giren Ege'yi görmemle elim ayağım birbirine dolandı. Kitapları nasıl topladım, ayaklanıp çıkışa doğru nasıl yürümeye başladım, anlamadım. Yanından geçerken soluğumu tutmuş ve tam kurtuldum derken birden kolumun tutulmasıyla gözlerim sonuna kadar açıldı.

Pars Ege Sever kolumu tuttu!

Heyecandan saçmalamamak için derin bir nefes alıp gözlerimi yüzüne çıkardım. "Hayırdır?"

Çıkışıma şaşırarak "Efendim?" dedi.

Aha! Yüzyüze konuşuyoruz!

Allahım sana kurban olayım, daha az önce hayıflanırken şimdi gerçek oldu. Bari hatırlayayım da çıkışta sadaka falan vereyim.

"Bileğimi tutan sensin, sana efendim?"

Birden kolumu tuttuğunun farkına varıp elini çekti. "Pardon"

Adrenalinim had safhaya çıkarken ifademi sabit tutmakta çok zorlanıyordum.

Arkadama dönmüş gidiyorken arkamdan seslendi. Bebeyim, amacın bana kalp krizi geçirtmek mi?

"Ha?"

Elini ensesine atıp sertçe karıştırdı. "Cüzdanını düşürdün"

"Ney?"

İşaret parmağıyla yeri gösterdi. Cüzdanımı görmemle anında eğilip aldım. Aynı hızla "Eyvallah" diyerek kantinden çıktım.

Okuldan çıkmamla duvara yaslandım ve elime kalbime koyarak derin nefesler almaya başladım.

O neydi gı.

20 senelik hayatımın en stresli ve en güzel dakikalarıydı. Ağzım kulaklarımda sırıtmaya başladım. Az sonra Hilal arayıp beni kantinde bulamadığı için bir dizi sövmeden sonra buluşup eve gittik.

Yol boyu sırıtmama kıl olmuş, niye sırıttığımı sormuş bunu üzerine dünden beri yaşadığım şeyleri anlatmıştım. O da sevincime ortak olmuş deli gibi evin içinde zıplamaya başlamıştık.

Hilal her ne kadar küfürbaz, sinirli ve şiddet meyilli biri olsa da benim hayatımda sahip olabileceğim en iyi ve güvenilir arkadaştı.

Üstümüzü değiştirip pijamalarımızı altımıza çekerek gelirken aldığımız abur cuburları tabaklara döktük. Güzel bir film açıp televizyonun başına kurulup filmi izlemeye başladık.

Yaklaşık bir saat sonra telefonumu cebimden çıkartıp onunla olan yazışmalarıma girdim.

Anonim: Seni çok seviyorum🐼

EFULİM (ᵀᴱˣᵀᴵᴺᴳ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin