Son kez derin bir nefes alıp numarayı çevirdim. Soluğumu tutmuş karşı taraftan gelecek sesi beklerken kısa süre sonra cevap verdi.
"Efulim?"
Yo yo yo sakın! Sesine düşme gafletinde bulunma.
"Alo,orda mısın?"
Ya ama ben buna nasıl sinirli kalabilirim ki. "Sen bana engel atarken utanmadın mı hiç?" bir çırpıda söylediklerimle derin bir nefesi ciğerlerime yolladım.
Ne menem bir iş aga bu resmen heyecandan kalbim titriyor.
Karşı taraftan ses gelmeyince telefonu kulağımdan çekip ekrana baktım. Kapatmamıştı. "Şş sana diyorum. Ege?"
"Ha? Efendim"
"Duymuyor musun sen beni?"
Kesik bir nefes aldı. "Efulim, sensin değil mi?"
"Herhalde benim başka birini mi bekliyordun? Eğer öyleyse kapatabilirim"
"Yok! Yani bir anda arayınca şaşırdım ben. Sesini duymayı beklemiyordum"
Ay kalbim.. Sorma benim ciğer de hazırlıksız yakalandı sesine.
"Engel atınca el mecbur aramak zorunda kaldım, Pars Efendi"
Yok ya saçmalama sesini duymak istediğimden bahane üretmiyorum.
"Ben onu şakasına yapmıştım. Yarın açacaktım ki zaten" iç sesim sürekli kadife gibi sesini duymak için her gün engel yemeye razı olduğunu söylüyor, b€be¥im.
"Ben anlamam şaka maka. Nerede görülmüş erkeğin engel attığı canım. Azcık yerinizi bilin"
"Efulim"
Ya yapmasana be zaten bir kalp hastalığını yeni atlattım yenisine hiç hazır değilim.
"Buyrun benim"
Gülme sesini duydum. Bak bak hala kalbime oynuyor şerefsiz.
"Ben sevindim, yani sesini duyduğuma. Valla ne yalan söyleyeyim kendi sesinle konuşacağın aklıma gelmezdi"
Gözlerimi devirdim. " Ay karşı komşu Melahat teyzenin sesini istedim ama onunki meşgulmüş ya. "
Bu sefer kahkaha attı, zalımın oğlu.
"Of anonimsin diye dedim. Hani filmlerde olur ya telefonun ahizesine mendil dayayıp öyle konuşurlar. Ne yalan söyleyeyim senden öyle birşey beklerdim"
Ulan bu benim aklıma niye gelmedi be. Hem az aksiyon olurdu, tüh.
"Ben klasiklerin dışında bir kızım, gülüm. Gereksiz gizeme gerek yok"
Çevir kazı yanmasın..
"Farkındayım. Beni et.."
Bir anda kapının açılmasıyla telefonu yatağın diğer ucuna fırlattım. Of anne ya gece gece ne dalıyorsun FBI gibi odama.
Kaşlarını çatarak dik dik bana baktı. "Ne yapıyorsun kız gece gece?"
Kesmeseydin sevdiğim beyle konuşuyordum, anne.
"Ne yapayım işte ders çalışıyorum"
' R'
"E hani kitap falan yok. Ayrıca sesini duydum kimle konuşuyordun sen?"
"Ya telefonda bir hocadan dinliyordum. Sen bir anda odaya girince telefonu korkudan attım"
Çok rahat yalan söyleyebildiğimi söylemiş miydim?
Tip tip bana baktı. Bu kadında çok şüpheci ya aynı anam.
Bad joke loading..
"Bu saatte ders çalışılmaz yat uyu. Gündüzleri zombi gibi dolaşma sonra"
"Tamam, nana"
Odadan çıkmasıyla hemen telefonu alıp ekrana baktım. Yüzüm anında düştü. Kapatmış ya. Oy anne oy tam zamanını buldun senda ha.
Neyse bu kadarı bile benim için kafi. En azından hayallerimi süsleyecek kadar sesine doydum.
💢İyice yazamaz oldum. Yakında final yapmayı düşünüyorum. Sevgiler..💨 💢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM (ᵀᴱˣᵀᴵᴺᴳ)
ContoAnonim: Naber koçum? (15:36) 💢 Anonim: Allah belanı vermedi mi daha? Anonim: Ay vermemiş kantindesin. Anonim: Hay Allah Anonim : Desene insanoğlu için tehlike daha geçmemiş. (Çevriçimi) ParsEgeSever:Ne diyorsun,lan? (Ağır küfür içerir) Tüm haklar...