Telefonundaki resme korkulu gözlerle bakarken ona seslenen J'e döndü,
"Min Jae, iyi misin?"
"J..."
"Evet?"
Aşağıdan adının bağrılması üzerine pencereye yöneltti bakışlarını.
"MİN JAE! HEMEN ÇIKIN ORADAN!"Şaşkınca HyuJi'ye bakarlarken J, kafasını Min Jae'ye döndürüp sordu,
"Min Jae, telefonuna ne geldi senin?"
Bir şey diyemeden J'e bakıyordu.
J ise Min Jae'nin cevap vermemesine dayanamayıp elinden telefonu aldı ve görüntüye baktı."J..."
Şaşkınlıkla görüntüye bakan genç, bakışlarını Min Jae'ye çevirdi ve korkan kıza teselli vermek amaçlı konuştu, "Hayır... Hayır bu olmayacak. Böyle bir şey olmayacak Min Jae. Buna izin vermeyeceğim korkma. Bana bir şey yapamaz."
"J, bu zamana kadar gösterdiği görüntülerden sadece çocuğun kaza yapmış olanı gerçekleşmedi. O da senin kurtarman sayesindeydi."
"Tamam, şimdi de kendimi kurtaracağım o zaman, korkma."
Kız hâlâ gence korkulu gözlerle bakıyordu. Bu duruma karşı J, Min Jae'yi kendine çekti ve sarıldı.
Boyu kısa olduğundan göğsüne denk gelen kafasını gence yasladı ve ağlamamak için kendini zor tuttu.
"HyuJi'yi buraya çıkarmamız lazım."
"Ne?"
"Görüntüde, dışarıdan gelen kız odada gözüktüğü vakit genç kanlar içinde yerde yatıyor. HyuJi buraya girmemeli."
Genç kız çocuktan ayrılarak konuştu,
"Ama dikkat edersen millet kavga ediyor ve dışarıdaki kız o kargaşadan içeri giremiyor. Sonra nasıl oluyorsa bir şekilde giriyor. Yani, belki de çocuk öldükten sonra kız içeri giriyor. J, hemen çıkalım burdan."
"HyuJi içeri gelmeden gidelim."
Birbirilerine onaylar anlamda kafa salladıktan sonra kabanları ellerine aldılar ve kapıya yöneldiler.
Tam o sırada kapı çaldı."Hayır..." endişeli gözlerle kapıya bakmaya başlayan genç kız olacaklardan fazlasıyla korkuyordu.
Min Jae J'e baktığında J'de Min Jae'ye bakmıştı.
.....
"J! Hayır! Ahaaaaa!!"
Yerde kanlar içinde yatan sevgilisinin başını bacaklarının üzerine almış, ağlıyordu genç kız.
"J lütfen beni bırakma!" Hıçkırıklar eşliğinde konuşuyordu.
"Min Jae, az sonra ambulans gelecek. Lütfen olumsuz bakma."
"Her şey senin odaya girmenle ilgili değilmiş, dışarıdan gelen bir etkenle şu an baygın HyuJi."
Pencerenin karşısına geçerek dışarıya baktı genç kadın.
"Keskin nişancı... Ama nerden vurdu? Binaların boyu otelden daha büyük, çatı katından vurmuş olamaz. Evlerden birindeymiş belli ama bu, sadece J'in vurulmamış olduğunu gösterir.""Bana ne diğerlerinden? Benim için önemli olan kişi J!"
Min Jae'ye dönerek, "Eğer girdiği evden sağ çıkan olursa ya da hastanede kendine gelen olursa, bu J'i vuranın kim olduğunu bilmemizi sağlar Min Jae."
"Doğru, haklısın." J'e dönerek, "Merak etme J, onu bulacağım. İntikamını alacağım, sevgilim."
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator¹
Fanfictionİntikam ateşiyle yanıp tutuşan ve elde etmek istediği birçok şeyi olan bir Asansör. Belki de, aslında bir psikopat? Elevator: Asansör Başlama tarihi: 09.05.2019 Bitiş tarihi: 09.08.2019 Not: 2. kitabı da vardır :) © sweet-kookiem