"J?"
J'i gören Hyu Ji, şaşkınca J'e bakarak seslenmişti.
"Ah... Hyu Ji."
"Sen... Sen buralara kadar gelmezdin, gelemezdin."
"Evet..."
"Ne işin var peki burda?"
"Min Jae... Min Jae'yi gördün mü Hyu Ji? Dairesinde mi?"
"Hayır... Bugün buraya gelmedi."
"Ah... Nerde o zaman bu kız?"
"Sorun ne J? Min Jae seninleydi, değil mi?"
"Evdeydi, işim olduğu için dışarı çıkmıştım ve ona evde beklemesini söylemiştim ama döndüğümde evde yoktu."
"Evden çıkacağına dair sana mesaj atmadı mı?"
"Hayır"
İkisi de endişeyle bakmaya başlamışlardı. Bakışları asansöre çevrilen gençler, şüphelerinde haklı olmak istemiyorlardı.
• Min Jae •
'Sana yüzümü göstermek için henüz erken diye düşünüyorum.'
"Beni böyle hapsetme o hâlde. Çünkü bundan fazlasıyla rahatsız oluyorum."
'Üzgünüm ama bu durumda olmaya mecbursun.'
"İstesen beni buna mecbur bırakmazdın."
'Ne?'
"Sevdiğin insanı hapsedecek kadar alçalmış olmazsın. Bu şekilde sevdiğin insanın da seni sevmesini sağlayamazsın. Onun karşısına çıkıp güzel bir şekilde konuşmaya başlayarak sevgisini kazanırsın. Ama arkadaş olarak ama sevgili... En azından hayatında bir yerin olur ama senin bu yaptığınla benim hayatımda bir yere sahip olamazsın."
'Şu an o yere sahibim?'
"Ne?"
'Benim var olduğumu biliyorsun.'
"Benim, hayatımda yer edinmenden kastım bu değildi."
'Beni seveceksin Min Jae. Ama kendi rızanla ama zorla...'
• J •
"J sakin ol! İşin aslını bilmeden harekete geçemeyiz."
Genç adam asansörün kapısına vururken Hyu Ji onu durdurmaya çalışıyordu.
"İşin aslı ortada Hyu Ji. Min Jae bana haber vermeden bir yere gitmez. Gitse bile şimdiye kadar bir şekilde nerde olduğunu belirtirdi. Ama ondan herhangi bir iletişim alamıyorum. Telefonuna ulaşılmıyor. Asansör kaçırdı onu, belli."
"Yine de beklemeliyiz."
"Sana bir şey soracağım Hyu Ji."
"Evet?"
"Asansöre bindiğinde, asansör seni nereye götürmüştü? Seni öldürmek yerine, neden geri gönderdi? Şu an neden seninle uğraşmak yerine, elini kolunu sallayarak dolaşmana izin veriyor? Belki de vermiyor, şu an planladığı bir şey var? Cevapla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator¹
Fanficİntikam ateşiyle yanıp tutuşan ve elde etmek istediği birçok şeyi olan bir Asansör. Belki de, aslında bir psikopat? Elevator: Asansör Başlama tarihi: 09.05.2019 Bitiş tarihi: 09.08.2019 Not: 2. kitabı da vardır :) © sweet-kookiem