"J, sen n'aptın?"
"Bu kızı orada yalnız bırakamazdım."
"Ben onu sormuyorum, seni ahmak. Neden bana haber vermeden gittin? Beni daireme gitmem için zorlamanın nedeni asansöre binmendi, emindim ama göz göre göre daireme gittim. Bende de salaklık var!"
"Eğer gitmeni söylemeseydim veya sen bana karışsaydın şu an bu kızı kurtarmış olamazdım Hyu Ji."
"Bunlar olmaya da bilirdi J! Başına bir şey gelebilirdi."
"Ama gelmedi."
"Küçük bir çocuk gibisin J!"
"Bana ablammış gibi davranmayı kes Hyu Ji!"
"O zaman sen de küçük bir kardeş gibi olma!"
"Ah... Seninle tartışmak için fazla yoğunum. Gidiyorum ben."
"Nereye?"
"Evime."
"Peki Min Jae? O ne olacak?"
"Kim?"
"Min Jae, J."
"Min Jae mi?"
"Evet J, Min Jae."
"Min Jae... Min Jae kim Hyu Ji?"
"Ne?"
Şaşkınca Hyu Ji'ye bakan gencin halleri Hyu Ji'yi korkutmuştu.
"Asansöre ne amaçla bindiğini hatırlıyor musun J?"
Sorusuna karşılık düşünmeye başlamıştı genç adam lakin hatırlamıyordu.
"Olamaz!"
Arkasında duran genç kız, kağıda bir şeyler karalayıp Hyu Ji'ye uzattı.
Şaşkın bir şekilde alıp kâğıtta yazılanları okudu.'Sorun ne? Neler oluyor?'
Yazıyı okuduktan sonra kıza dikkatlice bakmaya başladı.
"Nerden çıktın sen?"
Kıza düşünceli bir şekilde bakmaya devam ederken kapı sesi duydu. Kapıya doğru bakmıştı ki, J'in genç kıza gel diye el işareti yapıp çağırdığını izledi.
Kız, J'in çağrışına karşı ona doğru ilerledi.
"J!"
Hyu Ji J'e seslenmişti ama J aldırış etmemişti. Genç kızla beraber binadan çıkıp gitmişlerdi.
"Asansörle karşılaştın mı J? Min Jae'yi sana unutturdu mu?"
~• Min Jae •~
Asansörün içinde yaptığı uzun yolculuğun sonucu nihayet götürüldüğü yere varmıştı.
Olacaklardan korkuyor olsa da, kararlıydı.Kapı yavaşça açıldığında etrafa bakındı ve tedirgin bir adım attı.
Geldiği yer beklediğinin aksine günlük güneşlik ve renkliydi.
"Nereye getirdin beni? Burası senin yaşam alanın mı?"
Kendi kendine söylenerek etrafa bakınır bir şekilde ilerlemeye devam etti. En sonunda koridoru bitirmişti ve bir kapıya denk gelmişti.
"Burada mısın?"
Elini kaldırıp kapının koluna yaklaştırdığı sırada arkasından bir ses duydu.
"Hoşgeldin Min Jae ya da Min Min mi demeliydim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator¹
Fanfictionİntikam ateşiyle yanıp tutuşan ve elde etmek istediği birçok şeyi olan bir Asansör. Belki de, aslında bir psikopat? Elevator: Asansör Başlama tarihi: 09.05.2019 Bitiş tarihi: 09.08.2019 Not: 2. kitabı da vardır :) © sweet-kookiem