Elevator - Giriş

1.1K 72 27
                                    

"Jeon, hemen buraya gel."

"Efendim anne?"

"Kardeşinin doğum günü için yaptıklarımdan neden yedin?"

"Cevabı çok basit, canım istedi."

"Ah... Seni küçük ergen, hemen buraya gel ve yenisini yapmamda yardım et."

"İşim var anne, arkadaşlarla buluşmam gerek."

"Eğer buraya gelmezsen ahirette buluşacağına emin ol, Jeon."

"Ah... Pekâlâ," sıkkınca oturduğu bilgisayar masasından kalkıp annesinin yanına ilerledi.
"Ne yapmam gerekiyor?"

"Şekeri ver ve şu hamurları böyle toplar haline getir."

Annesinin dediği şeyi istemeyerek yapmaya başlamıştı. Annesinin yaptığı toplara benzemese de idare eder derecede güzel toplar yapmıştı.

"Bittiyse artık gidebilir miyim?"

"Çöpü de çıkar."

"Ah... Tamam."

Çöpü eline alıp kapıya çıkmıştı. Dışarıdaki büyük çöp tenekesine çöp poşetini fırlattıktan sonra ellerini yıkamak için bahçedeki çeşmeye yöneldi.

Çeşmeyi açıp elini yıkamaya başladığı sırada bir anda su çamurlu suya döndü.

"Ah, bu da ne? Tekrardan boruları mı düzeltiyorlar?"

Suyun düzelip arınmasını beklemeye başlayan Jeon, bir türlü beklediği sonuca varamadı.

Pes edip çeşmeyi kapattı ve arkadaşları ile buluşmak için bahçe kapısına doğru yöneldi.

Bahçeyi yarıladığı sırada çeşmeden tuhaf bir ses duydu. Dönüp baktığında çeşmenin ağzından damlayan kırmızı bir sıvı gördü. Yaklaşıp bakmak istediğinde, lavabonun içinde kırmızı renkte bir yazı gördü.

'Ölmek için hazır ol.'

Korkuyla yazıya bakan Jeon, bu kırmızı sıvının kan olduğunu anladığında korkarak oradan uzaklaştı.

Koştuğu yerde duvardaki yazıya kayan gözleriyle durup yazıyı okudu.

'Kaçamazsın, ölüm peşinde. Binadaki asansör senin demirden tabutun.'

Tamamıyla korkmaya başlayan Jeon, binadaki asansöre binmemek üzre bir daha evine giremedi.

💣 ☠💣

Keşke annesinin yanında kalsaydı değil mi? Ama başına gelecekleri nereden bilebilirdi ki?

Neyse, yeni hikayemi nasıl buldunuz? Sizi korkutmak için çıkardım hehe Gerçi ben bu zamana kadar hiç korku fici yazmadım, umarım istediğim sonuca varırım. Bu arada "Kapakta Jimin var ama karakter Jungkook, neden?" diyenleriniz olabilir, sadece kitabın akışına bakın. Her şey zamanla şaapılacak. Neyse...

Oy verirseniz çok makbule geçer.
.
.
.
.
.
Öpüldünüç 🌼🍫

Elevator¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin