Yeni bir sabaha varmıştı genç kız ama uyumadan. Odasının penceresinden dışarı bakarak düşünüyordu, olanları ve olacakları...
~~~
'Bin, sana her şeyi anlatmamı istiyorsan bin'
"Cidden bineceğimi mi sanıyorsun?"
'O zaman bana soru sorma'
"Sorarım, çünkü benimle oyun oynuyorsun."
'Ben sadece, ellerimin arasından sevdiğim kişinin kayıp gitmesini engellemek amaçlı uğraşıyorum'
"Ah, üzgünüm. Eğer o kişi bensem seni sevemem. Senin gibi bir psikopatı asla sevmem. Benim sevdiğim biri var, J ve yarın onunla birlikte kalacağım. Onunla evlenmeyi bile düşünüyorum ve sen buna engel olamazsın. Eğer beni gerçekten seviyorsan, sevdiğin insanın mutluluğu için hayatına karışma. Yapacağım şeylere karışma, seni ahmak."
'Cidden... J'le evlenecek misin?'
"Evet, onu seviyorum."
'Erken karar veriyorsun'
"Bence geç bile kaldım."
'O hâlde unut'
"Ne?"
'Kafanda ki onlarca soruyu, hayatınla ilgili her şeyi nasıl bildiğimi ve Jimin... Onun şu an ne halde olduğunu unut'
"Ne yaptın ona?"
'Sana unutmanı söylemiştim. Size J'le mutluluklar dilerim, Min Min Jae.'
Asansörün kapısı kapanmış, yazılar yok olmuş ve durmuştu.
"Hey! Beni böyle ikileme sokarak gidemezsin! Aynı şeyi yapıyorsun, başında yaptığın gibi. Beni daha da çok düşündürmeye yöneltme. Lütfen..."
~~~
Dünkü olanları düşündükten sonra alnına yasladığı elini arkaya doğru çekip saçını geriye atarak sıkkınca nefes verdi.
"Jimin'in şimdiyle ne ilgisi var? Durduk yere onu ortaya atarak bana ne gibi bir ceza vermeye çalışıyorsun? Ondan ne istiyorsun, ha? Benimle derdin varsa benimle hallet, başkaları ile değil!"
Sinirle yerinden kalkıp hazırlanarak dairesinden çıktı. Kapısının önüne geldiğinde asansöre uzun süre kızgın bir şekilde baktı. Sonrasında omzunu düşürerek kapısını kilitledi ve merdivenlerden inerek binadan çıktı.
~•~
"J, yanına geliyorum."
~•~Sevgilisine açtığı telefondan sonra kapatıp yoluna devam etti.
.....
"Min Jae? Sorun ne düşünceli gözüküyorsun. Yine bir gelişme mi var?"
Gözünü kenetlediği zeminden alıp J'e baktı. Bir süre sessiz kaldıktan sonra konuşarak sessizliğini bozdu,
"Hayır J, sadece uyuyamadığım için dalıyorum öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator¹
Fanfictionİntikam ateşiyle yanıp tutuşan ve elde etmek istediği birçok şeyi olan bir Asansör. Belki de, aslında bir psikopat? Elevator: Asansör Başlama tarihi: 09.05.2019 Bitiş tarihi: 09.08.2019 Not: 2. kitabı da vardır :) © sweet-kookiem