Capitolul 20: Aproape

213 36 5
                                    

Yoongi povestește:
Aceste mâini mi-au cuprins sufletul și ne vom cufunda amândoi în pierzanie, nimicindu-ne unul pe altul. Trupul meu trădător răspundea atingerii sale, cerând mai mult, din ce în ce mai mult, deși mintea continua să se opună.
- Yoongi...
Numele meu sună atât de pervers pronunțat de el. Săruturile lui m-au captivat, el m-a captivat cu totul. Am atins apogeul împreună, trupurile noastre scăldându-se în euforie. Noi doi tocmai... Mi-am alungat gândul. Nu e bine, însă de ce s-a simțit astfel? De simt de parcă am tânjit după el din totdeauna? Ochii lui ca un intrând în Iad m-a cercetat o clipă.
  - Indiferent de ce va urma să spui și indiferent dacă va urma să mă urăști pentru asta, să știi că te iubesc, hyung, a rostit. Te iubesc mai mult decât am iubit-o pe Persefona, te iubesc așa cum unui bărbat nu îi este permis să iubească un alt bărbat.
Cuvintele lui, cuvinte pe care am sperat cu atâta ardoare să le aud de le cineva, m-au făcut extrem de fericit, deși ar trebui să-mi fie teamă. Iubirea noastră e sortită pierzaniei. Nu poate ieși nimic bun dintr-o asemenea relație, dintre un muritor și un nemuritor. Ne despart atât de multe lucruri. Și totuși acum suntem mai aproape decât am fost vreodată.
- Nu te urăsc, Jungkook, nu aș putea niciodată să te urăsc, i-am mărturisit.
  Cum să îl urăsc pe cel pe care îl îndrăgesc? Nu îi pot spune că îi împărtășesc sentimentele, nu până nu mă voi asigura că nu i se va întâmpla ceva. A răsuflat ușurat în urmă afirmației mele și mi-a oferit un zâmbet.
- Asta înseamnă că mai pot face asta, a rostit, o sclipire stranie apărându-i în privire.
- Nu, i-am răspuns ceea ce l-a făcut să chicotească.
Și-a lins buza lasciv înainte să vorbească.
- Ești pe teritoriul meu, hyung. Aici eu fac regulile.
A sunat a amenințare, însă pedeapsa e una atât de dulce. Acum seamănă cu fiorosul Hades din legende. Ușa de la intrare s-a deschis cu un zdrăngănit, făcându-l să se încrunte.
- Rămâi aici, hyung, mi-a spus și tot ce a mai rămas din prezența lui a fost ușa închisă.
Dacă este Zeus? Trebuie să merg să îl ajut. Dar ce pot face eu? M-ar fi omorât până acum dacă nu ar fi fost Jungkook să mă protejeze. Eu sunt cel care stă în calea lui, e doar o chestiune de timp până ce acest lucru se va adeveri. Am întredeschis ușor ușa și am pășit tiptil pânâ în sala tronului.
  Jungkook povestește:
Hermes, bunul meu prieten stătea în fața mea. Avea chipul tras, aproape alb și o privire abătut.
- Ce s-a întâmplat, Hermes?
Pentru o secundă a părut că nu va răspunde, dar a făcut-o chiar dacă tonul vocii sale m-a făcut să mă aștept la ceea ce e mai rău.
  - Știi muritorul acela care este reîncărcarea Persefonei, Zeus vrea să îl ucidă, a rostit fără nicio răsuflare.
- Știu, Hermes, am rostit ceea ce l-a făcut să mă privească confuz.
  - A dispărut, iar Zeus e supărat, mi-a aruncat o privire bănuitoare. Știi ceva și în legătură cu asta?
Tocmai când voiam să îmi mint cel mai bun prieten Yoongi și-a făcut intrarea în încăpere,privirea lui Hermes fixându-se asupra sa.
- Hades e foarte periculos ceea ce faci, a oftat.
Așa e, dar m-am săturat să mi se ia ceea ce mi se cuvine. Nu îl voi lăsa să îl ia pe Yoongi, orice ar fi, chiar dacă asta ar însemna ca eu să mor încercând să îl înfrâng pe Zeus, iar el să trăiască.
- Zeus nu va lăsa ca asta să treacă nepedepsită.
Zeus s-a jucat prea mult cu viețile noastre, am gândit.
- Nu-mi pasă ce se întâmplă cu mine, Hermes. Singurul meu țel e siguranța lui, am spus, Yoongi privindu-mă din colțul camerei.
- Nu-ți risca viața pentru un muritor, Hades. Acest loc are nevoie de tine, a încercat să mă convingă.
Nu e adevărat. Acest loc va funcționa fără nicio schimbare și fără mine. E doar îngrijorat. Îngrijorat că voi face ceva necugetat. Oriunde va duce decizia mea, știu doar că nu o voi regreta vreodată. Nu voi regreta că m-am îndrăgostit de el.
- Asta e decizia mea, Hermes și nu mă poți convinge să dau înapoi, faptul e deja făcut.
Și-a lăsat privirea în jos, înțelegând gravitatea situației, iar atunci când m-a privit mi-a oferit un zâmbet.
- Ai găsit ceea ce căutai, Jungkook, a afirmat. Te rog doar să ai grijă. 
A părăsit încăperea, nu înainte de a se apleca în fața mea. Zeus îl vrea mort pe Yoongi cu orice preț. M-am îndreptat spre el și l-am cuprins într-o îmbrățișare, asta mai domolindu-mi din temeri. Mi-am afundat capul în scorbura gâtului său. Pentru această făptură aș suporta și torturile Tartarului, doar pentru a știi că este în siguranță. Mi-a înconjurat talia cu brațele sale, îmbrățișându-mă.
Înfruntarea mea cu Zeus e inevitabilă, doar l-am trădat. Ceea ce vreau e timp, timp în care să mă pregătesc și să găsesc un loc pentru Yoongi, unde nu l-ar putea găsi niciodată. Ochii lui s-au întâlnit cu ai mei, făcându-mă să cad pradă acelui abis. Nu îi voi spune pentru că nu ar accepta niciodată așa ceva. 

Yoonkook: Între lumină și întuneric Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum