Yoongi povestește:
Acum mi-aș dori ca totul să se sfârșească, ca Pământul să fie cuprins de flăcări, ca cerul să se întunece și ca noi, trupuri pieritoare să ardem și să ne preschimbăm în cenușă. Așa acest moment ar deveni etern asemeni sentimentelor mele pentru el.
S-a aplecat asupra membrului meu, respirația lui întărindu-mi-l și mai mult. Și trecut limba de-a lungul lui, sărutând venele umflate. Nu mi-am putut înfrâna scâncetele, nu m-am putut opune valului de dorință care mi-a atacat trupul, cuprizându-l în magmă. Doar el. Nu mai el există în mintea mea, în sufletul meu și în toată ființa mea. M-a privit victorios înainte de a-mi lua tot mădularul în gură.
- Jungkookie-ah, am icnit, simțind cum aveam să ating punctul maxim în curând.
Tot trupul meu tânjea după el. E ca un drog, o dată ce l-ai gustat nu te mai poți împotrivi lui. Am devenit dependent. Cu o singură mișcare mi-a tras trupul asudat la el în poală. Ochii lui mi-au cercetat chipul și și-a lipit buzele de fruntea mea.
- Îmi pare rău, hyung.
Nici nu am avut timp să reacționez, să țip, să urlu de durere. Mi-a zdrobit trupul, covărșitoare, fragmentându-mă, disipindu-mă în mii și miliarde de cioburi, el reclădindu-mă pe urmă. Lacrimi fierbinți mi-au traversat chipul, lacrimi pe care el mi le-a șters cu săruturi. Buzele lui m-au reîntregit complet, aroma lui înnebunitoare invadându-mi gura, durerea pălind puțin câte puțin. Îl simțeam nerăbdător acolo jos, m-am mișcat suficient cât să rup un geamăt de pe buzele amândurora.
S-a întins cu mine în brațe, trăgându-mă sub el. Prima lui mișcare fiind stângace, provocând numai durere, iar următoarea fiind mai reușită, durerea pălind puțin câte puțin. Cele care au urmat m-au adus în pragul nebuniei. Piele contopindu-se, devenind un întreg, unul, explozii de lumini dansându-mi înaintea ochilor. Trupurile noastre se topeau unul într-altul într-un mod înfiorător și totuși atât de plăcut.
Nu știu cât timp a trecut până ce s-a întins istovit lângă mine, până ce mi-a cuprins trupul în brațele sale, până ce mi-a sărutat chipul.
- Iartă-mă, hyung, nu am vrut să te rănesc, chipul lui părea extrem de trist atunci când a rostit aceste cuvinte, deși știu că își pierduse autocontrolul de mult timp.
- E în regulă, Jungkook-ah, eu am fost cel care a refuzat să te oprești, am recunoscut cu greutate.
- De ce, a întrebat, un zâmbet ștrengar i-a apărut pe chip.
M-am încruntat, gest care i-a adâncit zâmbetul. Pare o fericire sumbră, o fericire care nu ar trebui să existe și totuși există.
- Te-ai îndrăgostit de mine, nu-i așa, hyung, mi-a șoptit în ureche jucăuș.
Oricât mi-ar plăcea să neg acest fapt și să îi șterg acel rânjet de pe chip, nu mai pot. Deja aparțin lui, deja mi-a pus stăpânire pe inimă și pe întreaga mea ființă. Nu vreau să îl pierd.
- Spune adevărul, hyung.
Am înghițit în sec și am oftat.
- Bine, am murmurat, m-am îndrăgostit de tine.
Cuvintele mele l-au făcut să zâmbească. Mi-e teamă. Mi-e teamă ce ar putea aduce această iubire. Mi-e teamă pentru viața lui.
- Te iubesc, Yoongi.
Ochii mi s-au umplut de lacrimi. Îmi este îngăduit oare să mai sper? Sclipirea din ochii lui negrii ca smoala îmi promiteau viitorul pe care mi-l doresc atâta. Putem avea un asemenea viitor când eu sunt muritor și el nemuritor?
- Rămâi aici mâine, Hermes se va ocupa de siguranța ta.
Prevestea deznodământul de care îmi e cel mai frică. Nu. Nu voi lăsa să se întâmple asta. Nu când am început să îmi fac speranțe. Am scuturat frenetic din cap.
- Vin cu tine, m-am opus cu hotărâre.
- Yoongi..., a oftat. Nu vreau să te pun în pericol, hyung, mi-a mângâiat cu blândețe obrazul. Vreau să te protejez, te rog, lasă-mă să fac asta!
Durerea din glasul lui aproape m-a dezarmat. Și eu vreau să fac același lucru pentru el. Zeus e puternic, nu mă îndoiesc că el e altfel, dar nu degeaba e regele Zeilor. Puterea i-a fost recunoscută de toți zeii, din acest motiv e așa apreciat și divinizat.
- Nu vreau să mori, Jungkook.
Mi-am lăsat teama să iasă afară și pentru prima oară am fost sincer cu sentimentele mele.
- Așa ceva nu se va întâmpla, mințea, sunt sigur de asta
CITEȘTI
Yoonkook: Între lumină și întuneric
Fiksi PenggemarStăpânitorul întunericului și conducătorul peste tot cei decedați caută cu ardoare marea sa dragoste de secole, dar ce se întâmplă atunci când acesta o întâlnește sub forma unui băiat? Îi va schimba acest fapt sentimentele în vreun fel sau îl va fa...