မကို ခ်စ္လို႔#ပန္းျခယ္ရီ
ေဒါက္...ေဒါက္...ေဒါက္..
"...သမီး.."
"...႐ွင္...အေမ့ ဝင္ခဲ့ေလ.. သမီး တံခါး ဖြင့္ထားတယ္..."
က်ီြ...
"...ဟဲ့...သမီး ဘာေတြ လုပ္ေနတာလဲ..."
ေဒၚသီတာ အံ့ျသ ေနရသည္က...သမီး ျဖစ္သူ က ဗီဒိုထဲက အဝတ္ ေတြ အကုန္ ျဖန္႔က်က္ ကာ အိတ္ ထဲ ထည့္ေနသည္ ကို...။
"...ေယာက်ာ္း ေနာက္ လိုက္ဖို႔ ေလ...အေမ ရဲ႕...အဝတ္ ေတြ ထည့္ေနတာ...အေမ မသိေအာင္ ခိုးထည့္ေနပါတယ္ဆိုမွ အေမနဲ႔ တဲ့တဲ့ႂကီးကို တိုးမိေနေသးတယ္ အဲ့ေတာ့ ခိုးရာ မလိုက္ေတာ့ဘဲ ေပၚတင္ပဲ လိုက္ရေတာ့မွာပဲ...မတတ္ႏိုင္ဘူး..."
"...ဟဲ့ မိႏွင္းပြင့္..."
ေဒၚသီတာ အသံ ဆံုးသည္ထိ အျမင့္သံနဲ႔ ေအာ္လိုက္ေတာ့~~~
"...အမေလး...လိပ္ျပာေတြ ေတာ့ လြင့္ေတာ့မွာပဲ အေမရယ္...ေျဖးေျဖး သာသာ ေျပာပါ...မိန္းမ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနၿပီး ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္နဲ႔...အေမ နဲ႔ အေဝးႀကီးမွာ သမီး ထိုင္ေနတာ မဟုတ္ဘူး...နီးနီးေလး...ေျဖးေျဖးသာသာ ေျပာ ၾကားပါတယ္..."
"...ညည္းပဲ လိပ္ျပာ လြင့္မွာလား...ညည္း ပဲ လိပ္ျပာ ႐ွိတာလား...ငါ က်ေတာ့ေရာ...ညည္း လုပ္ပံုကို က..."
"...အေမ ကလည္း သမီး အခု အရြယ္ ေရာက္ေနၿပီေလ..."
"...ညည္း အသက္ အခုမွ 23 ႏွစ္ပဲ ႐ွိေသးတယ္...အာ့ အရြယ္ေရာက္ တာလား...အခုမွ လူျဖစ္ကာစ ႐ွိေသးတယ္.."
"...ေယာက်ာ္း ယူဖို႔ အရြယ္ေရာက္ေနၿပီ ေမရဲ႕...သမီး သူငယ္ခ်င္း ေတြ အခုခ်ိန္ ဆို လင္ယူ သားေမြး ျဖစ္ကုန္ၿပီ...သမီးသာ အေမ့နား မွာ ခုခ်ိန္ထိ ေနေပးတုန္း...အေမ ေက်းဇူး တင္ပါ..."
"...အမေလးေတာ္...ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္..."
"...အေမ...အေမ သမီး ေမြးထားမွေတာ့ ေမြးၿပီ ဆိုကတည္းက ကိုယ့္သမီးက တျခားမိန္းမ တစ္ေယာက္ရဲ႕ သမီး...တျခား ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ ရဲ႕ မိန္းမ ျဖစ္လာမယ္ ဆိုတာ...အေမ နားလည္ထားသင့္တယ္...အေမ ကို မလန္႔ေအာင္ ႀကိဳတင္ စိတ္ကို ျပင္ဆင္ထားခိုင္းတာပါ...အခု အေမ က ႏွင္းပြင့္အိမ္ ဆိုတဲ့ သမီး ကို ေမြးထားၿပီး ခုထိ အိမ္ေထာင္ခ် ေပးဖို႔...မေတြးထား ေတာ့ သမီးဘာသာ ပဲ ႀကိဳးစားရတာေပါ့...အေမေတာင္ အေဖ နဲ႔ လက္ထပ္ ခဲ့တာပဲေလ...ၿပီးေတာ့ မိဘဝတ္ ငါးပါးထဲမွာ သားသမီးကို အိမ္ေထာင္ခ် ေပးဖို႔ဆိုတဲ့ ဝတၱရား လည္း ပါတယ္ေလ...အေမ အဲ့ ဝတ္ မလုပ္ရေသးဘူး...အေမ့တာဝန္ ေတြ လစ္ဟင္းေနတယ္...အဲ့အတြက္ သမီး ကပဲ အနစ္နာခံ စဥ္းစားေပးၿပီး ေယာက်ာ္းယူတာ..."
BẠN ĐANG ĐỌC
မကို ခ်စ္လို႔ (Zawgyi)
Lãng mạnမိန္းကေလး ဆိုတာ... အသံုးအေဆာင္ ပစၥည္း တစ္ခု...ပါ လို႔ သတ္မွတ္ ထားတဲ့... ေမာင္...မ ကို ေရာ ပစၥည္း လို႔ သတ္မွတ္ထားေလ မလား~~~ မ စိုးရိမ္ ေနမိတယ္...ေမာင္... မ အသည္းကြဲမွာ ေၾကာက္မိတယ္...ေမာင္ရယ္ ႏွင္းပြင့္အိမ္~~~ မ...မ ရဲ႕ အ...