Part ( 21 )

2.3K 106 8
                                    


မကို ခ်စ္​လို႔

#ပန္​းျခယ္​ရီ

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ႐ုံးခန္​း ထဲ ျပန္​ဝင္​ကာ....ထိုင္​ခံု မွာ ​ေျခပစ္​လက္​ပစ္​ ထိုင္​ခ်ပစ္​လိုက္​သည္​....

​ေမာင္​...စိတ္​ဆိုးသြားၿပီ လား~~~

ကိုယ္​နဲ႔ ခင္​မင္​ရင္​းႏွီးရုံသ​ေလာက္​သာ...သိ​ေန​ၾကတဲ့ တိမ္​တိုက္​ႏွင္​့ ႏွင္​းပြင္​့~~~

တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​ ပုတ္​ခတ္​ၿပီး စကား ​ေျပာ​ေလာက္​တဲ့ထိ ရင္​းႏွီး​ေနၾကတဲ့...သူ ​ေတြလည္​း မဟုတ္​~~~

သူ႔အ​ေၾကာင္​း ကိုယ္​့အ​ေၾကာင္​း ကို...အျပန္​အလွန္​ ​ေျပာျပ​ေနတဲ့ ဆက္​ဆံ ​ေရးလည္​း မဟုတ္​~~~

သူ႔အခက္​အခဲ ကိုယ္​့ အခက္​အခဲ...​ေဆြး​ေႏြးတိုင္​ပင္​ ​ေျပာဆို​ေနရ​ေလာက္​တဲ့ထိလည္​း...တစ္​ခါမွ ​ေျပာဆို ဆက္​ဆံ ၾကဖူးတာလည္​းမဟုတ္​~~

ဒါကို...အထင္​လြဲ ခံရ​ေတာ့...ႏွင္​းပြင္​့ကမ်ား...အ​ေနအထိုင္​ မတတ္​ခဲ့လိုမ်ားလား~~~

​ေမာင္​...အထင္​လြဲ ​ေလာက္​ရတဲ့ထိ...မ...ပံုစံ က ဘာမ်ား ျဖစ္​​ေနခဲ့လို႔မ်ားလဲ~~~

အ​ေနအထိုင္​ က အထင္​လြဲ စရာမ်ား...ျဖစ္​ခဲ့လို႔လား~~

မကို...မယံုၾကည္​လို႔လား~~~~

မက...လြယ္​တဲ့ မိန္​းက​ေလး လို႔ ထင္​​ေနတာလား~~~

မက...​ေမာင္​တြဲခဲ့တဲ့ မိန္​းက​ေလး ​ေတြနဲ႔​ေတာ့...မတူပါဘူး ​ေမာင္​ရယ္​~~~

ကိုတိမ္​တိုက္​ ဆိုရင္​လည္​း...အားနားစရာ...

တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​ က...အလုပ္​က​ေန သိတဲ့ အလုပ္​ ပါတနာ ​ေလာက္​ပါ~~~

ဘယ္​သူမွ အဆင္​့မပို ခဲ့ၾကဖူး~~~

တိမ္​တိုက္​ ဘက္​...ၾကည္​့ျပန္​​ေတာ့လည္​း ဘလိုင္​းႀကီး ​ေျပာခံရ​ေတာ့ သူ႔ဘက္​လည္​း မွန္​ပါတယ္​~~~

ငါလည္​း...​ေမာင္​ ႐ွိ​ေန​ေသးရင္​...အခုခ်ိန္​ ဘာဆက္​ျဖစ္​မလဲ မ​ေတြးတတ္​​ေတာ့~~~

ရန္​ပြဲ မ်ား ျဖစ္​​ေနမလား~~~

ငါ...ျပန္​ခိုင္​းလိုက္​တာ...မွန္​ပါတယ္​ ​ေလ~~~

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon