Part ( 22 )

2.6K 124 8
                                    


မကို ခ်စ္​လို႔

🌸ပန္​းျခယ္​ရီ

ဖုန္​း​ေျပာၿပီး ထိတ္​ထိတ္​လန္​႔လန္​႔ ျဖစ္​သြားတဲ့ သမီး ျဖစ္​သူကို ​ေဒၚသီတာ စိုးရိမ္​စြာျဖင္​့..သမီး ရဲ႕ ပခံုး ​ေလးကို ဖြဖြ​ေလး ကိုင္​လိုက္​ၿပီး...

"...ဘာျဖစ္​လို႔လဲ...သမီး..."

"...႐ွင္​..."

အသိ ​ေပ်ာက္​​ေနရာမွ ​မိခင္​ျဖစ္​သူ စကား​ေျပာမွ....အသိဝင္​ကာ....​ေဆးရံု သြားဖို႔ ျပင္​ရသည္​...

​ေယာက္​ယက္​ခတ္​ ​ေလ်ွာက္​သြား​ေနတဲ့ သမီး ကို ၾကည္​့ၿပီး...စိတ္​​ေတြ လႈပ္​႐ွားလာလို႔ သမီး ျဖစ္​သူရဲ႕ လမ္​းကို ပိတ္​ကာ...လက္​ဆြဲ ​ေမးရ​ေတာ့သည္​...

"...ဟဲ့...ဘာျဖစ္​လို႔လဲ လို႔..."

"...အ​ေမ..​ေမာင္​...​ေမာင္​​ေလ...ကား အက္စီးဒင္​့ ျဖစ္​လို႔...အခု အ​ေရး​ေပၚ အခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနတယ္​တဲ့..."

"..​ေရ..."

​ေဒၚသီတာ အံ့ျသ ရၿပီ....

"...သမီး လို္က္​သြားလိုက္​ဦးမယ္​​ေနာ္​..."

"....ရရဲ႕လား...သမီးရဲ႕...အ​ေမပါ လိုက္​ခဲ့မယ္​​ေလ..."

"...အ​ေမက အိမ္​မွာပဲ ​ေစာင္​့​ေန​ေနာ္​....သမီး အိမ္​​ေစာင္​့ဖို႔ လူ ​ေခၚ​ေပးထားမယ္​​ေနာ္​...တံခါး ​ေသခ်ာ ပိတ္​​ေနာ္​...သမီး လည္​း အ​ေျခအ​ေန ၾကည္​့ၿပီး ​ေစာ​ေစာ ျပန္​လာမယ္​​ေနာ္​...တကယ္​လို႔...တကယ္​လို႔​ေလ...​ေမာင္​...မသက္​သာဘူး ဆိုရင္​...သမီး ​ေစာင္​့​ေနဦးမယ္​​ေနာ္​...​ေနာ္​...အ​ေမ..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ အသံ ​ေတြပါ...တုန္​ခါ​ေနၿပီ~~~

ငိုသံ တစ္​စြန္​းတစ္​စ ကပ္​ပါလာသည္​....

"....အ​ေမ...သမီး စိတ္​ခ်မယ္​​ေနာ္​...သမီး ဘာသာ ပဲ အရင္​ သြားလိုက္​ဦးမယ္​ ​ေနာ္​..."

"...​ေအး​ေအး...​ေျဖး​ေျဖး ​ေလး ​ေမာင္​းသြားဦး​ေနာ္​...စိတ္​ကို ​​ေလ်ွာ့ထား...သား...ဟိဏ္​းသစ္​ ဘာမွ ျဖစ္​မွာ မဟုတ္​ဘူး ​ေနာ္​...စိတ္​ကို ထိန္​းၿပီး ကား ​ေျဖး​ေျဖး ​ေမာင္​း​ေနာ္​..."

"....ဟုတ္​...အ​ေမ...သမီး သြားလို္က္​ဦးမယ္​..."

"...​ေအး​ေအး..."

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora