Part ( 23 ) Final

6.3K 193 52
                                    

မကို ခ်စ္​လို႔

🌸ပန္​းျခယ္​ရီ

"...​ေမာင္​..."

"...ဒီ​ေန ့ အ​ေစာႀကီး ၿပီး​ေနပါလား...."

"...ဘာ​ေစာလို႔လဲ...8 နာရီ ထိုး​ေတာ့မယ္​...အလုပ္​ ​ေနာက္​က်​ေနတာ ကို..."

"...မန္​​ေနဂ်ာ ပဲ...နည္​းနည္​း​ေလာက္​ ​ေနာက္​က် လည္​း ဘာျဖစ္​လဲ...ဘယ္​သူ နဲ႔ ခ်ိန္​းထားလို႔လဲ..."

"...အလုပ္​မွာ ရာထူးႀကီး ​ရာထူး​ေသး ခြဲ​ေပးထားၾကတယ္​ ဆိုတာက...ရာထူးႀကီး​ေပးခံထားရတဲ့လူက လက္​​ေအာက္​ငယ္​သား​ေတြ ထပ္​ ပိုၿပီး ႀကိဳးစားဖို႔ ပိုၿပီး အခ်ိန္​ တိက်တတ္​ဖို႔...ရာထူး ႀကီးလာ​ေလ...ပိုၿပီး တာဝန္​ ပိုပိ​ေလ...တာဝန္​ ပိုယူရ​ေလ...​ပိုက္​ဆံ က် သူမ်ားထပ္​ ပိုရၿပီး သူမ်ားလုပ္​သ​ေလာက္​ ​ေတာင္​ မလုပ္​ရင္​....တာဝန္​ မ​ေက်ဘူးလို႔ ခံစားရတယ္​...ၿပီ..."

"...ဟိုး...​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ မရယ္​...တစ္​ခြန္​း​ေလး ​ေျပာမိပါရဲ႕ ​ေျပာလို႔ကို မဆံုးႏိုင္​ဘူး..."

"...ၿပီး​ေတာ့ အလုပ္​သြားမွာပါ...​ေမာင္​ တစ္​​​ေယာက္​လံုး ငုတ္​တုတ္​ႀကီး ႐ွိ​ေနတာကို...​ေနာက္​ထပ္​ ဘယ္​​ေကာင္​​ေလးနဲ႔မွ မ႐ႈပ္​ပါဘူး....စိတ္​လည္​း မဝင္​စားဘူး...စိတ္​ကူးထဲလည္​း မ႐ွိဘူး...​ေမာင္​ မ႐ွိ​ေတာ့ရင္​ တစ္​မ်ိဳး​ေပါ့..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ စကား​နာ​ေလး ထိုးၿပီး...တစ္​ဖက္​လွည္​့​ေနလိုက္​သည္​...

ဟိဏ္​းသစ္​ လည္​း...​ေဘးလွည္​့​ေနတဲ့ ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ကို မ်က္​လံုး ​ေပါက္​ထြက္​မတတ္​ ၾကည္​့ကာ..

"...​ေမာင္​ မ႐ွိ​ေတာ့ရင္​..မက...​ေနာက္​အသစ္​ ထားမယ္​ ဆိုတဲ့ သ​ေဘာလား..."

"...ဒါ​ေပါ့...​ေမာင္​ရဲ႕..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ...မ်က္​ႏွာကို ဟိဏ္​းသစ္​ ႏွင္​့ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ အ​ေနအထား ကို ​ေျပာင္​းၿပီး...ခပ္​တည္​တည္​နဲ႔ စကား ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့...

ဟိဏ္​းသစ္​ မ်က္​ႏွာ စူပုတ္​ လာၿပီ...

"...အာ့...ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ...​ေမာင္​...မ်က္​ႏွာက စူပုတ္​​ေနတာပဲ..."

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora