Part ( 13 )

2.1K 108 10
                                    


မကို ခ်စ္​လို႔

#ပန္​းျခယ္​ရီ

​"..​ေတာက္​..."

ဟိဏ္​းသစ္​ '​ေတာက္​' တစ္​ခ်က္​ ​ေခါက္​ခါ...ခံု ​ေပၚ ထိုင္​လိုက္​သည္​...။

"...​ေယ်ာင္​့...ဘာျဖစ္​လာတာလဲ..."

"...႐ွင္​းသန္​႔ မ​ေပါ့ကြာ...ဘာ အ႐ူးထ​ေနတာလဲ မသိဘူး..."

"...သူက ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..."

"...လာစား​ေနတာ​ေလ...အခုမွ...ငါ့မွာ မ ႐ွိတယ္​ ​ေျပာတာ​ေတာင္​ မ​ေလာက္​​ေလးမ​ေလာက္​စား နဲ႔ မ႐ွိတဲ့ ပတ္​ဝန္​းက်င္​ မွာ...တဝဲလည္​လည္​ လုပ္​​ေနတာ​ေလ..."

"...သူက မင္​းကို ခ်စ္​လို႔ ​ေနမွာ​ေပါ့..."

"...ဘာခ်စ္​တာလဲ...တစ္​ခ်ိန္​လံုး ၿငိမ္​ကုတ္​​ေနၿပီးမွ....အခုမွ ဘာ အ႐ူးထတာလဲ မသိဘူး...မ ငါ့ကို တစ္​မ်ိဳး ထင္​သြားမွာ အရမ္​း​ေၾကာက္​တာ...မ ငါ့ကို အထင္​​ေသးမွာ အရမ္​းစိုးရိမ္​တာ...မ ရဲ႕ အမုန္​းမ်က္​ဝန္​း ​ေတြကို ငါ မခံစားႏိုင္​ဘူး...မ သာ ငါ့အနား က ထြက္​သြားရင္​...ငါ ႐ူးလိမ္​့မယ္​..."

ဟိဏ္​းသစ္​...​မ်က္​ရည္​ ​ေတြ ပါးျပင္​ ထက္​ ကို လိမ္​့ဆင္​းလာသည္​...

"...မင္​းကလည္​း ကြာ...မင္​းရဲ႕ မ ဘာ​ေျပာလိုက္​လို႔လဲ...အထင္​လြဲသြားလို႔လား...အာ့ဆို ငါတို႔ သြားၿပီး ႐ွင္​းျပ​ေပးမယ္​​ေလ..."

"...​ေအး...ဟုတ္​တယ္...ငါတို႔ သြား႐ွင္​းျပ​ေပးမယ္​..."

"...မ...ငါ့ကို ဘာမွမ​ေျပာပါဘူး...ငါကိုက ႀကိဳတင္​ ​​ေၾကာက္​ရြံ႔ ​ေနတာပါ..."

"...မင္​းကလည္​းကြာ...အရင္​က ဟိဏ္​းသစ္​ မဟုတ္​​ေတာ့သလိုပဲ..."

"...​ေအး​ေလကြာ...အရင္​က ဟိဏ္​းသစ္​ က ဘာကိုမွ ဂ႐ုမစိုက္​ တတ္​ဘူး..."

"...အခု ဂ႐ုစိုက္​ တတ္​လာတယ္​...အာ့က ငါ မ ကို သိပ္​ခ်စ္​လို႔..."

"...မင္​း ရဲ႕ အခ်စ္​ ကို မင္​းရဲ႕မ...သိပါ​ေစ ကြာ..."

မ...

မ ကို ​​ေမာင္​ ဘာလို႔ အရမ္​းခ်စ္​မိမွန္​း...မ​ေျပာတတ္​ဘူး...

မ...မ်က္​ႏွာ ​ေပၚမွာ အျပံဳး ​ေလး​ေတြ အျမဲ ျမင္​ခ်င္​တယ္​...မရယ္​~~~

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora