Part ( 15 )

2.1K 117 25
                                    


မကို ခ်စ္​လို႔

#ပန္​းျခယ္​ရီ

"...အား...ကြၽတ္​...ကြၽတ္​..ကြၽတ္​...အမ​ေလး..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ​အိပ္​ယာမွ ကမူး႐ွဴ းထိုး ထကာ...​ေခါင္​းကို လက္​ျဖင္​့ ဖိရင္​း...ထလာ​ေတာ့...မ်က္​စိ ​ေ႐ွ႕မွာ...ထိုင္​​ေနတဲ့ ဟိဏ္​းသစ္​ ​ေၾကာင္​့...လန္​႔ရၿပီ...

"...မ..ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..."

"...​ေမာင္​...ဘယ္​က​ေန ဘယ္​လို..မ အခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနတာလဲ..."

"...မနက္​အ​ေစာႀကီး ထလာၿပီး...အ​ေမ့ကို ခြင္​့​ေတာင္​းၿပီး မ အခန္​းထဲ ဝင္​ထိုင္​​ေနတာ..."

"...ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..."

"...ညက မ ဘာျဖစ္​တယ္​ ဆိုတာ မမွတ္​မိဘူးလား..."

"...ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..."

"...မ.."

"...အမ​ေလး...လန္​႔လိုက္​တာ ​ေမာင္​ရယ္​...​ေျဖး​ေျဖး ​ေျပာပါ..."

"...မ...မ​ေန႔က ဘာလို႔ ​ေမာင္​့ကို ​ေ႐ွာင္​​ေနတာလဲ...ၿပီး​ေတာ့ ဘာလို႔ ​ေသာက္​ထားရတာလဲ...ဘာလို႔ ဟို​ေကာင္​ မင္​း​ေသြးသစ္​ နဲ႔ အတူ သြားရတာလဲ...အဲ့​ေကာင္​နဲ႔ ဘယ္​လိုသိတာလဲ...ဘယ္​တုန္​းက သိတာလဲ...အဲ့​ေကာင္​ မ ကို ဘာ​ေျပာ​ေသးလဲ...သူနဲ႔ က ဘယ္​လို ပတ္​သတ္​​ေနတာလဲ...ၿပီး.."

"...ဟိုး...​ေမာင္​...​ေမးခြန္​း မ်ားလွခ်ည္​လား...​မ ဘယ္​ကစ ​ေျဖရမလဲ မသိ​ေတာ့ဘူး...မ ​ေခါင္​း​ေတြ ကိုက္​​ေန​ေသးတာ...​ေမာင္​့ ​ေမးခြန္​း ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ​ေခါင္​းပါ မူးလာသလိုပဲ..."

"...​ေနဦး...ဒီမွာ ပ်ားရည္​ နဲ႔ သံပုရာ ​ေရာ ​ေဖ်ာ္​ ထား​ေပးပါတယ္​...​ေသာက္​လိုက္​..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ဟိဏ္​းသစ္​ လွမ္​း​ေပး​ေသာ...ခြက္​ကို ​ေမာ့ယူ ​ေသာက္​လိုက္​သည္​...

"...ဟို​ေကာင္​ နဲ႔ ဘယ္​တုန္​းက သိတာလဲ.."

"...မ​ေန႔က..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ​ေသာက္​လက္​စ ကို ခဏ ရပ္​ရင္​း...ဟိဏ္​းသစ္​ အ​ေမး ကို ျပန္​​ေျဖ ​ေနလိုက္​သည္​...

"...ဘယ္​လို..."

ဟိဏ္​းသစ္​ ခပ္​ဆတ္​ဆတ္​ အသံ ျဖင္​့...ျပန္​​ေမးလိုက္​​ေတာ့...

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang