Part ( 16 )

2.1K 107 8
                                    


မကို ခ်စ္​လို႔

#ပန္​းျခယ္​ရီ

"...ဟာကြာ...ပြမ္​..ပြမ္​...ပြမ္​...ပြမ္​...ပြမ္​...ပြမ္​ပြမ္​...ပြမ္​..."

ဟိဏ္​းသစ္​ လူတိတ္​ဆိတ္​ တဲ့ ​ေနရာမွာ...ကားရပ္​ ၍ ကားဟြန္​း ဆက္​တိုက္​ တီး​ေနလိုက္​သည္​...

​ေတာက္​...

📱~~ငယ္​​ေသးတဲ့ အခ်စ္​မို႔ မ​ေလးစားတာလား...​ေျပာပါ...ကြၽန္​​ေတာ္​ သိပ္​ခ်စ္​တတ္​တာ..ကြၽန္​​ေတာ္​ သာ အသိပါ...

ဟိဏ္​းသစ္​ ဖုန္​း contact ကို ၾကည္​့​ေတာ့...

မ💕 ...

တီ...

📱~~ငယ္​​ေသးတဲ့ အခ်စ္​မို႔ မ​ေလးစားတာလား...​ေျပာပါ...ကြၽန္​​ေတာ္​ သိပ္​ခ်စ္​တတ္​တာ...

တီ...

📱~~ငယ္​​ေသးတဲ့ အခ်စ္​မို႔~~~

တီ...

📱~~ငယ္​​ေသးတဲ့ အ~~~

ဟာကြာ....

တီ..

ဟိဏ္​းသစ္​ ဖုန္​းကို ခ်လိုက္​တဲ့ အျပင္​...စက္​ပါ တစ္​ခါထဲ ပိတ္​လိုက္​သည္​...

.

"...ဖုန္​းပါ ခ်လိုက္​တယ္​​ေပါ့...က်စ္​..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ဖုန္​းကို ကုတင္​ ​ေပၚ ပစ္​လိုက္​ၿပီး...အဝတ္​းစား လဲကာ...ကုတင္ ​ေပၚ...ကိုယ္​ ခႏၶာ ပစ္​တင္​ရင္​း...အိပ္​လိုက္​သည္​...

တီ...တီ...

ဖုန္​း noti တက္​လာတာနဲ႔...ႏွင္​းပြင္​့ ဖုန္​း ကို ၾကည္​့လိုက္​သည္​...

'...မမ စာ မတင္​​ေသးဘူးလား...​ေစာင္​့​ေနတာ...ၾကာ​ေနလို႔...မမ ​ေနမ​ေကာင္​း လို႔လား...'

"...ဟာ...ဟုတ္​သား...သြားၿပီ...ငါ...စာမတင္​တာ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ၾကာ​ေနၿပီလဲ..မႏၱ​ေလး သြားၿပီး ​ေနာက္​ကတည္​းက စာမတင္​ျဖစ္​တာ..အခုထိပဲ...က်စ္​...ငါ​ေလး ​ေတာ့...စာဖတ္​သူ​ေတြကို မ​ေလးစား သလို ျဖစ္​ၿပီ..."

ႏွင္​းပြင္​့အိမ္​ ထ ထိုင္​ရင္​း...mobile networks ကို ဖြင္​့လိုက္​သည္​...

တီ.တ.တီ.တီ..တီ..တီ..​တီ..တီ.တ.

noti ​ေတြ တက္​လာသည္​​ေလ...

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora