Part ( 20 )

2.2K 108 13
                                    

မကို ခ်စ္​လို႔

#ပန္​းျခယ္​ရီ

"...ဟာကြာ...​ေတာက္​..."

ဒုတ္​~~~

ဟိဏ္​းသစ္​ လမ္​း​ေလ်ွာက္​ရင္​း...ခံုနဲ႔ တိုက္​မိ​ေတာ့...​စိတ္​တိုတိုျဖင္​့ တစ္​ခ်က္​ ကန္​လိုက္​သည္​...

"...​ေဟ်ာင္​့...ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ...မင္​း ​ေရာက္​ကတည္​းက အလြဲလြဲ အမွားမွား ခ်ည္​း...ခုလည္​း ဘာျဖစ္​ျပန္​ၿပီလဲ..."

"...ခံုကိုက ငါနဲ႔ လြတ္​လြတ္​ကြၽတ္​ကြၽတ္​ မွ.. မဟုတ္​တာ...လာတိုက္​​ေနတယ္​..."

"...မင္​း ​ေ႐ွာင္​ပါလားကြ...ခံု​ေတြကို အခုလို ၾကတ္​ၾကတ္​ကန္​...ပ်က္​စီး လို႔ ျပန္​ဝယ္​ရရင္​...ဘားဂ်က္​ ထိတယ္​ကြ..."

"...ငါ့​ေငြ နဲ႔ ငါျပန္​ဝယ္​​ေပးမယ္​ကြာ..."

"...နႏၵ ​ေျပာမ​ေနနဲ႔....ဒီ​ေကာင္​့ကို လႊတ္​ထားလိုက္​ပါကြာ...ဒီ ပံုစံ အတိုင္​းဆို သူ႔ မ နဲ႔ ဘာျဖစ္​လာျပန္​ၿပီလဲ မသိဘူး..."

"...သိတယ္​...သူ႔ မ နဲ႔ ျဖစ္​တိုင္​း...ဆိုင္​က ပစၥည္​း ​ေတြ မဲ လုပ္​​ေနတာ....ၾကာရင္​ မလြယ္​လို႔​ေဟ့...​ေျပာပါဦး မင္​းရဲ႕မ နဲ႔ ဘာျဖစ္​လာတာလဲ...ဘာျဖစ္​ၾကတာလဲ..."

နႏၵ ႏွင္​့ ရန္​ႏိုင္​ ဟိဏ္​းသစ္​ ၏ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ မွာ ဝင္​ထိုင္​​ေနၾကသည္​...

"...မင္​းတို႔ပဲ စဥ္​းစားၾကည္​့..."

"...​ေအး...မွန္​တယ္​​ေလ..."

"...ရန္​ႏိုင္​...မ​ေနာက္​နဲ႔ကြ...ဒီက တင္​း​ေနတာ..."

"...ရန္​ႏိုင္​ရယ္​...မစ​ေန​နဲ႔...​ေျပာ...ဘာျဖစ္​တာလဲ.."

"...သူ႔အလုပ္​က သူနဲ႔ သက္​တူ ရြယ္​တူ ကို...ကို တပ္​​ေခၚၿပီး ​ေခၚ ​ေခၚ​ေနတာ​ေလ..."

"...အင္​း...အဲ့​ေတာ့..."

"...ဘာ အဲ့​ေတာ့လဲ...အဲ့ အ​ေၾကာင္​း​ေလ..."

"...မင္းရဲ႕မ က ' ကို ' တပ္​ ​ေခၚတာကို ​ေျပာ​ေနတာလား..."

"...​ေအး​ေလ..."

"...အာ့...ျပႆ       နာလား..."

"...ဟာ...ဟုတ္​ပါတယ္​ ဆိုကြာ..."

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Место, где живут истории. Откройте их для себя