Part ( 8 )

2.8K 154 6
                                    


မကို ခ်စ္​လို႔

#ပန္​းျခယ္​ရီ

📱📱{ အိ​ေဂ်ာ့ ဂ်ီကာ ဖာရ​ေစာ္​ ... ခ်ဲ ပါး...​ေနာ္​ ​ေမာ္​ညီကာ...အူ​ေစာ္​ စဝ္​ကာ ဖာရ​ေစာ္​...အိုး fall in you...}

"...ဟဲလို.."

"...မ..."

"...​ေမာင္​...မ ဖုန္​း ဘယ္​လို သိလဲ..."

"...မ ပဲ ​ေမာင္​့ကို ​မ အ​ေၾကာင္​း စံုစမ္​း ခိုင္​းထားၿပီး​ေတာ့..."

"...​ေအာ္​...ခ္​ခ္​...ဟုတ္​သား...​ေမာင္​ မအိပ္​​ေသးဘူးလား..."

"...ဟင္​့အင္​း...မ ကို လြမ္​းလို႔..."

"...ည​ေန က​ေတာင္​ ​ေတြ႔ထား​ေသးတယ္​​ေလ..."

"...​ေမာင္​က မ ကို အျမဲ ​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတာကိုး..."

"....​ေမာင္​ ... ​ေတာ္​ကီ က​ေတာ့ ​ေကာင္​းသား....အာ့​ေၾကာင္​့ မိန္​းက​ေလး ​ေတြၾကား ​ေရပန္​းစား ​ေနတာ ​ေနမွာ..."

"...သူမ်ား ​ေတြ​ေတာ့ သတ္​သတ္​ ​ေတာ္​ကီပါ...မ ကို ​ေတာ့..​ေမာင္​ ​ေတာ္​ကီ  ​ေကြၽး​ေနတာ မဟုတ္​ဘူး...​ေမာင္​့ရင္​ထဲ က တကယ္​့ အစစ္​အမွန္​ ကို ျပန္​​ေျပာျပတာ.."

"...တတ္​တယ္​..."

"...မ ​ေၾကာင္​့​ေလ..."

"...ဘာဆိုင္​လို႔လဲ..."

"...မ ကို ခ်စ္​လို႔ ဒီလို အႏု အရြ ​ေလး​ေတြ...​ေမာင္​့ပါးစပ္​က ထြက္​က်လာတာ..."

"...ခ္​ခ္​...ဟုတ္​ပါၿပီ...​ေမာင္​ရယ္​...မ မ​ေျပာ​ေတာ့ပါဘူး...အိပ္​​ေတာ့​ေလ ညဥ္​့နက္​ ​ေနၿပီ..."

"...မအိပ္​​ေသးပါဘူး...မ နဲ႔ စကား ​ေျပာဦးမွာ..."

"...မ က ဘုရားရွိခိုး ​ေတာ့မလို႔..."

"...အြန္​...ခိုး​ေလ..."

"...​ေမာင္​​ေရာ ဘုရားရွိခိုး ၿပီးၿပီ လား..."

"...ကန္​​ေတာ့ၿပီးၿပီ..."

"...ကန္​​ေတာ့႐ုံ ကန္​​ေတာ့ တာ မလား..."

"...အြန္​..."

"...မရဘူး...​ေမာင္​က ဗုဒၶဘာသာ ဝင္​ မဟုတ္​ဘူး လား.."

"...ဟုတ္​တယ္​​ေလ..."

"...အာ့ဆို ​ေသခ်ာ​ေလး...ဘုရား႐ွိခိုး မွ​ေပါ့...​ေမာင္​ရဲ႕...ဘုရား႐ွိခိုး ၿပီး အိပ္​ရင္​...​ေမာင္​ အိပ္​မက္​ ဆိုး​ေတြ မမက္​ဘူး...စိတ္​ထဲ ​​ေအးခ်မ္​းသြားတယ္​....ဘာမဆို အထိအခိုက္​ ​ေတြ သိပ္​မ႐ွိဘူး...​ေမာင္​ရဲ႕..."

မကို ခ်စ္​လို႔ (Zawgyi) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang