Chapter 7

860 119 10
                                    

ZAWGYI VERSION

Plan's POV

Plan: Ai Perth. မင္းဘယ္ေရာက္ေနပီလဲ မင္းပဲက်န္ေတာ့တာ!

Plan က သူ႔အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း perth ကို ဖုန္းဆက္ရင္း ေအာ္လိုက္တယ္. ခုထိ လူပ်ဳိည party ကို မေရာက္ေသးဘူးေလ.
Gun ကေတာ့ ေရာက္လာရင္ သတ္မယ္ဆိုတဲ့ပံုမ်ိဳး လက္ဟန္ေျခဟန္နဲ႔ လွမ္းလုပ္ျပေနတယ္.

မဂၤလာပြဲ မတိုင္ခင္ ၃ ရက္အလိုပါ! P Pondက သူျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေပ်ာ္ဖို႔လူပ်ိဳည party စီစဥ္ေပးတယ္.
Rooftop ဘား တစ္ခုလံုးငွားေပးထားတယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေသာက္စားေပ်ာ္ရေအာင္ေပါ့.
ကၽြန္ေတာ့မွာ က သူငယ္ခ်င္းမ်ားမ်ားမရွိဘူး. Mean လည္းအာ့တိုင္းပဲ. သူဒီေလာက္ Popular ျဖစ္ေနလို႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ ခင္ေနေပမယ့္ သူက သူငယ္ခ်င္းကိုေတာ့ နည္းနည္းပဲထားတာ ထူးဆန္းတယ္.

Mean က ေအာက္ထပ္ Bar ကို ယူလိုက္တယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဖြဲ႕ကေတာ့ လံုးဝ rooftop ကိုအပိုင္စီးယူထားလိုက္တာ . ကၽြန္ေတာ္ေရာ Meanေရာ သက္သတ္စီ ေပ်ာ္ရေအာင္ သေဘာတူထားၾကတာ. ကိုယ္ပိုင္ခ်ိန္မွာ အခ်င္းခ်င္း အေႏွာင့္ အယွက္မေပးခ်င္ဘူးေလ.

P Pond: Perth ကေတာ့ အၿမဲေနာက္က်ပဲ . ဘယ္ေတာ့မွ ေျပာင္းမလဲမသိ.

P ကကၽြန္ေတာ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းႀကီးကို ေကာင္းေကာင္းသိတယ္ေလ .

Plan: မသိဘူး . သူလည္း မိန္းမယူသင့္ပီ!

Gun: အမေလး . မလုပ္ပါနဲ႔ သူ႔မိန္းမကို ႀကိဳသနားလို႔!

( Gun နဲ႔ က အထက္တန္းမွာေတြ႕ရင္း သံုးေယာက္ေပါင္းေလာင္းေက်ာ္ျဖစ္လာတာ. တကၠသိုလ္ထိတူတူပဲ. ေမဂ်ာ မတူေပမယ္ေပါ့. ႏိုင္ငံျခားကို စာသြားသင္ၾကမွပဲ ခြဲၾကရေတာ့တာ)

P Pond: ဒါဆို Plan လိုေယာက်ာၤးေပးစားလိုက္မယ္ . ဟားဟား

Gun: အာ့ဆိုမဆိုးဘူး.

သူတို႔အားလံုး Perth အေၾကာင္း အတင္းတုပ္ရင္း ရယ္ေနလိုက္ၾကတယ္ . Perth က မိန္းမႀကိဳက္တာမွာ နာမည္ႀကီးကို....

Perth: ဘာေတ အာ့ေလာက္ရယ္ေနၾကတာလဲ ?

Plan: ငါတို႔ မင္းအတင္းတုပ္ေနတုန္း မင္းေရာက္လာတာပဲ .

ေၾကးမံုရိပ္ က သူ / ကြေးမုံရိပ်ကသူ ( Mirror Boy)CompletedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant