Chapter 33

676 102 22
                                    

ZAWGYI VERSION

Mean's POV

ျပန္ေရာက္တည္း က မီးပင္ မဖြင့္ႏိုင္ပဲ ဆိုဖာေပၚလွဲရင္း စဥ္းစားေနမိသည္.

ဒီလို တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ဖံုးကြယ္ထားၿပီး အေပ်ာ္ရွာေနရသလို သူတို႔ ပံုစံက ျဖစ္ေနၿပီလား?

ကိ္ုယ္တိုင္ကလဲ အရင္ကေတာ့ ငယ္ခ်စ္ကို ျပန္ရွာေတြ႕ရင္ သူ႔ကို ေျပာမယ္ေျပာခဲ့ဖူးသည္. ခုေတာ့ ဘာလို႔မ်ား လ်ိဳ႕ဝွက္ထားေနမိပါလိမ့္...

အေျဖမထြက္လာပဲ ေမးခြန္းမ်ားစြာသာ ထပ္မံထြက္ေပၚလာေသာ အေျခအေနတြင္ ထင္းထင္းႀကီး ထြက္ေပၚလာေသာ ဦးေႏွာက္ထဲက အသံက ကြာရွင္းလိုက္ရင္ အေကာင္းဆံုးပဲမလား?

အာ့ဆို ကိုယ့္လမ္း ကိုယ္ေလွ်ာက္ၾကမယ္ေလ... ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ သူနဲ႔...

ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ သူနဲ႔??? ခုတာ့ Bas ဆိုတဲ့ အေတြးမွာေတာင္ မေပ်ာ္ႏိုင္ေတာ့သလို စိတ္တို႔က Plan သာဆို Aom နဲ႔ ပိုေပ်ာ္မွာလား ဆိုတဲ့ မခ်ိတင္ကဲ သိလိုစိတ္တို႔ ကပဲ ႏွိပ္စက္ေနသည္...

၂ ဖက္မိဘမ်ားကေတာ့ အမွန္အကန္ အတိုက္အခံ လုပ္ၾကမွာမည္သိေသာ္လည္း သူတို႔စီမံအတိုင္းလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း မေအာင္ျမင္ခဲ့ေၾကာင္းသာ ျပစ္တင္ေဝဖန္ရေတာ့မည္...

Plan ေရာက္လာေတာ့လဲ စိတ္မဆံုးျဖတ္ရေသးေပမယ့္ ကြဲဖို႔သာတြင္တြင္ေျပာေနမိသည္...

Plan: မကြာႏိုင္ပါဘူး.... P ပဲ အနည္းဆံုး ၁ ႏွစ္ေလာက္ေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေနေပးမယ္ဆို. ခုမွ ၆ လပဲရွိေသးတယ္ေလ.

Mean: ၁ ႏွစ္ေတြ ၆ လ ေတြက ဘာထူးသြားမွာလဲ?

Plan: P မသိလို႔ေျပာေနတာလား? မိဘေတြ အျမင္မွာေတာ့ အေကာင္းဆံုးေနျပရမွာပဲေလ...ေနာက္မွ အဆင္မေျပဘူးဆိုေတာ့လဲ သူတို႔နားလည္ေအာင္ရွင္းျပရမွာေပါ့.

Mean: ခုပဲ ရွင္းျပလိုက္ေတာ့မယ္. မေနႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔

Plan: ဘာ့အတြက္ မေနႏိုင္ရတာလဲ? P ငယ္ခ်စ္ျပန္ေရာက္လာလို႔လား?!!

Plan ေအာ္လိုက္သည္က Mean ႏွလံုးသားထိပင္ ဒိုင္းကနဲ. သူဘယ္လိုလုပ္ၿပီး သိေနပါလိမ့္.

Mean: မင္း?

Plan: ဟုတ္တယ္မလား? အာ့ေၾကာင့္ ခုတေလာ ကၽြန္ေတာ့ ကို အျပစ္ေတြရွာေနတာမလား?

ေၾကးမံုရိပ္ က သူ / ကြေးမုံရိပ်ကသူ ( Mirror Boy)CompletedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin