Chapter 17

851 98 19
                                    

ZAWGYI VERSION

Plan's POV

ဆိုင္ကို အေစာျကီးမွ အေစာႀကီးထြက္လာမိတယ္! ေသခ်ာေျပာရရင္ ဟိုလူႀကီးမႏိုးခင္...

ျပင္စရာရွိတာျပင္ စာေလးဘာေလးဖတ္ေပါ့. အကူေလးလာေတာ့လည္း သူ႔အတြက္မနက္စာကို အိမ္ျပန္မလုပ္ေပးပဲ. အကူေလးကိုပဲ သြားေပးခိုင္းလိုက္တယ္. ညကကိစၥနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ စိတ္တိုမိတာေၾကာင့္.

ေန႔လည္ေလာက္က်ေတာ့ Perth နဲ႔ Aom တို႔ လာလည္ၾကတယ္.

Perth: မင္း Aomကို ကူညီမယ္လို႔ သေဘာတူလိုက္တယ္ဆို.

Plan: ေအးေလ ဒီက မမကအတင္းေတာင္းဆိုေနတာကို. မင္းကလည္းခၽြန္ေပးထားတာေလ!

Perth: ဟာ. ငါက မကူတတ္ဘူးေလ! မင္းကအေတြ႕အၾကံဳရွိၿပီးသားဆိုေတာ့.

Aom: ေအးေလ. ငါတို႔ထက္ေတာ့ ဆရာက်ေတာ့ ဆရာတင္ရတာေပါ့ နင္ကလည္း!

Plan: ေအးေအး ဝိုင္းေျမႇာက္ၾက! ေပါက္ကရျဖစ္မွ နင့္ ေယာက်ၤားငါ့ လုပ္လိမ့္မယ္.

Aom: အမေလး ဘာလုပ္မွာတုန္း?

Perth: ေအးေလ မင္းဟာႀကီးကလဲ!

Plan: ေအာ္ ဟို အျမင္ကပ္ခံရမယ္ေျပာတာပါ! ကံဆိုးရင္ ႐ိုက္ေပါက္ေလ.

Perth: အာ့လို ေျပာစမ္းပါ! မဟုတ္ရင္ P Mean နဲ႔ ေတြ႔ကုန္မယ္! ဟ ဟ!

Plan: သူ႔မ်ားအေရးလုပ္လို႔...

Aom: ဟဲ့ ဒါနဲ႔ ငါ့ကို ေျပာပါဦး နင့္အမ်ိဳးသားက ေတာ္ေတာ္ေခ်ာတာ. ဘယ္လိုေတြ႕က်တာတုန္း.

Plan နဲ႔ Perth အခ်င္းခ်င္းၿပိဳင္တူ ၾကည့္မိၾကသည္. ဤဇာတ္လမ္းရွည္ႀကီးအား မိမိတို႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္းအား ေဖာက္သယ္ခ်ရန္ လိုလာေသာေျကာင့္ စားရင္းေသာက္ရင္း စကားဝိုင္းႀကီးကရွည္ၾကာသြားသည္. Plan ကလည္း ညကကိစၥကိုပါ ေျပာျပလိုက္ေသးသည္.

Aom: ဟဲ့ ဒါဆို ငါတို႔ကိုအထင္လြဲေနတာပဲ. ငါလိုက္ရွင္းျပေပးမယ္ေလ.

Plan: သူေျပာတိုင္း ငါတို႔ကရွင္းျပေနရမွာလား ဟုတ္မွမဟုတ္တဲ့ဟာ..

Perth: ငါကေတာ့ တျခားဘက္ကျမင္တယ္. သူအေရးစိုက္လို႔ အာ့လို ျပႆနာရွာတာေလ!

ေၾကးမံုရိပ္ က သူ / ကြေးမုံရိပ်ကသူ ( Mirror Boy)CompletedWhere stories live. Discover now