တစ္ဦးတည္းသာ. . (၀၇)

2.2K 327 41
                                    

'' အား... ျဖည္းျဖည္းခ်ပါ Chanyeolli ရဲ႕ ''

ကိုယ့္လက္ထဲကေနျဗန္းကနဲေယာင္ယမ္းလႊတ္ခ်မိတဲ့ မည္းၿပဲၿပဲစိုစိစိအရာေတြကေျမႀကီးနဲ႕ရိုက္ၿပီးဗြက္ကနဲျပန္စင္ကုန္တာကို ခုန္ေပါက္ေရွာင္ရွားရင္း phill ေအာ္ေနတာကိုဂရုမထားႏိုင္.....

အသံတစြန္းတစၾကားမိသလိုရွိတဲ့ ဟိုးအိမ္ႀကီးရဲ႕အေပၚထပ္ဝရံတာဆီ နားကိုစြင့္ရင္းစြင့္ရင္းအားမလိုအားမရႏိုင္လာေတာ့ မ်က္ႏွာေကာလည္ပင္းပါေစာင္းရံုမက တကိုယ္လံုးပါလိမ္လုနီးနီးအခ်ိန္မွာ...

'' ဟား...ဟား...ဟား......''

ေလသင့္ရာေမႊးတာေတာ့မဟုတ္ေပမယ့္ ေလသင့္ရာလြင့္လာတဲ့ရယ္သံက်ယ္ႀကီးတစ္ခုကိုၾကားလိုက္ရေတာ့ လူကနဂိုေနဟန္ထားကိုဆတ္ကနဲအလိုလိုျပန္ေရာက္သြားရၿပီး......

'' တက္ရင္လည္းတက္သြားပါလား Chanyeol sii ရယ္... Fan ကခင္ဗ်ားသြားနားေထာင္ေနလည္းႏွင္ေတာ့ထုတ္ပါ့မလား ''

ႏွင္ထုတ္တာေပါ့... အခုပဲ ေကာ္ဖီခြက္ခ်မလိုလိုနဲ႕ဝရံတာဆီသြားမိတဲ့လူကို '' အပင္ေတြေျမၾသဇာေကၽြးၿပီးေဆးထည့္ေနတယ္ ၿခံေစာင့္တစ္ေယာက္ထဲနဲ႕မၿပီးႏိုင္လို႕ phill ကုိပါကူခိုင္းထားတယ္ မင္းလည္းသြားကူလိုက္ဦး '' ဆိုၿပီးပထုတ္လိုက္လို႕ ဒီကိုေရာက္လာရတာမဟုတ္ဘူးလားလို႕......

ရယ္သံက်ယ္ဆီပို႕လႊတ္လို႕မရတဲ့မ်က္ေစာင္းကို ကိုယ့္ေရွ႕က phill ဆီပဲစိတ္ရွိလက္ရွိဒိုင္းကနဲ ပစ္သြင္းၿပီးေတာ့...

'' ခင္ဗ်ားကဘာလို႕ သူ႕ကိုေခၚလာလဲ... ခင္ဗ်ားေခၚမလာရင္သူမေရာက္ဘူး သူမေရာက္ရင္ကၽြန္ေတာ္လည္းအခုလို ေနာက္ေခ်းကိုင္ေနစရာဘာအေၾကာင္းမွမရွိဘူး ''

'' အလိုဗ်ာ ဘယ္လိုမ်ားပတ္သတ္လို႕ပါလိမ့္ ''

Phill ကရယ္က်ဲက်ဲမ်က္ႏွာမွာ ေနာက္ေခ်းနဲ႕ေျမေဆြးေရာထားတဲ့ ေျမၾသဇာကိုင္ထားတဲ့လက္နဲ႕ေခၽြးသုတ္လိုက္ေတာ့ အမည္းစင္းေၾကာင္းကထင္းကနဲ...

ေျပာက္က်ားတပ္သားလိုျဖစ္သြားတဲ့ phill မ်က္ႏွာစပ္ၿဖဲၿဖဲကိုလည္း ရယ္ခ်င္စိတ္ကျဖစ္မလာပါဘူးေနာ္... ဟို ပလႊားေမာ္ႂကြားတဲ့မ်က္ႏွာခပ္ပင့္ပင့္နဲ႕ ဒီေနရာအထိလိုက္လာၿပီး လူမမာ(အေယာင္ေဆာင္) ရဲ႕သတင္းကိုေမးရတဲ့ Lynn ဆိုတဲ့မိန္းမကိုလည္းမေက်နပ္......

Between us || KrisYeol OTP Completed ||Where stories live. Discover now