"[...]Te iubesc,printesa"

112 6 1
                                    

Intrasera cu totii inauntru.Era destul de multa lume,majoritatea pareau sa fie drogați si bețivi.

Andy:Haideti sa jucam pe provocari,fara refuzuri.

Harry:De acord .Voi?

-La fel (restul)

Harry:Bun,incep eu.(Harry se indrepta spre o masa libera)Cine îndrăznește sa se puna la scanderberg cu mine?

Ginny iesi din multine cu mainile in solduri si un zambet destul de malefic pe față.

Ginny:Bun,ce castig?

Harry:Cine zice ca o sa câștigi?

Ginny:Daca pierzi,trebuie sa te duci la cel mai musculos tip din incapere si sa il ameninti cu bataia.(Lui Harry ii cazu fața).Fara baghete,nu vrem sa ne vada mageamiii.

Harry:Ăă,da,oricum ,nu o sa fie cazul.Iar daca castig,ma lasi sa merg intr-un club de striptease!(se apropie de ea si ii sopti la ureche "iar tu vei face parte din dansatoare")

(Ginny se imbujora putin). Accept!

Se indreptare spre masa si se pregatisera pentru scanderberg.Harry incerca sa ii doboare mana iubitei sale,dar spre surprinderea lui,nu prea reusea.Se forta din ce in ce mai mult,fata începând sa ii prinda o nuanta de mov.Ginny nici nu se chinuia.Facu o miscare brusca, luandu-l prin surprindere pe Harry si doborandu-l.Toti ramasesera cu gura cascata.

Harry:Fara dans ? (fata i se întrista)
Ginny:Fara ( zambi apoi arata spre un tip aproape cat Hagrid,iar pe Harry deja il apuca un fior)

Isi luase o postură mai "fioroasa" si se indrepta spre acel tip.Ii dadu un ghiont dar nu paru sa simta.Harry se panica putin.Ii dadu una mai tare iar el se intoarse.Harry spuse cu vocea tremurând "HEI!Te crezi mare ,ă,vino la mine si n-o s-o mai faci, printisor".Restul se prapadeau de ras.Il apuca pe Harry de tricou si il arunca pe o masa pe care o rupse.Apoi se intoarse la jocul lui.

Harry:Auch
Ron:Cool
Ginny merse si il ajuta sa se ridice:Nu trebuia sa te pun sa faci asta,esti bine?
Harry:Pf,normal ca sunt bine, nu se pune...mititelul ala cu mine.
Ginny:Da,sigur.

Andy:Bun,randul meu.Cine se pune cu mine? Hm,Hermione?

Hermione:Ce? Nu,eu nu joc.

Andy:De ce? Iti e frica ca o sa pierzi?

Neville:..Eu zic ca faci o greseala vere..

Andy:Mai vedem noi.(zambi)

Hermione:Daca castig...

Andy:Nu e nevoie sa imi spui ,nu o sa fie nevoie, dupa ce castig,ma saruti (zambetul i se mari)

Hermione:Poftim?

Andy: fara refuzuri.

Incepusera sa joace.Nu prea părea ca Andy are sanse de castig,dar la un momentdat isi muta privirea spre tavan.

Andy:Ala e un dementor?

Hermione:Ce?!

Ea slabise mana iar el i-o puse pe a ei la pamant.

Hermione:Hei!Ai tri...

Nu apuca sa termine de vorbit ca el isi lipi buzele de ale ei. (Ron nu paru foarte încântat de asta).Dupa un sarut destul de lung,Andy o privi drept in ochi si ii zambi

Andy:Mereu obtin tot ce vreau.

Hermione:Asta nu a fost corect!

Andy:Nu poti spune ca nu ti-a placut.

Hermione (se imbujora):Dar nu am spus nici ca mi-a placut!

Andy:De ce esti asa agitata?

Hermione:Nu sunt.

Andy:Deci recunosti ca ti-a placut?

Hermione:Doar daca recunosti ca ai trisat.

Andy:Recunosc ca am trisat.(zambi din nou)

Hermione:Ce,stai,cum? Nu,eu nu recunosc nimic!(isi incrucisa bratele)

Andy:Dar eu am facut-o.

Hermione:Esti un trisor

Andy:Unul care sărută bine,nu?

Hermione:Mm,sunt altii care saruta mai bine decat tine.(aici Harry ii dadu un ghiont lui Ron,care se uita la el incruntandu-se)

Andy:Ma pui iar la incercare?(se apropie din nou de ea)

Hermione:Nici sa nu te gandesti.(zambi si ii puse degetul aratator pe buze)

Ginny:Buuunnn,cred ca ar trebui sa plecam,incepe sa se faca tarziu...

Plecasera din acel local ,îndreptându-se spre cortul pe care il aveau montat pe plaja.Hotarasera sa faca un foc de tabara in apropiera cortului.Andy se aseza langa Hermione,incercand sa se apropie cat mai mult de ea in timp ce restul povesteau,radeau,cântau si se distrau.Se apropie de ea iar ea se intoarse spre el.

Andy:Stii,cred ca noi doi am forma un cuplu frumusel.

Hermione:Hm,nu mai spune(zambi)

Se apropiara pana isi unira buzele intr-un sarut lung si înflăcărat.Ceilalti nu observasera,cel putin ,nu toti.Pentru ca era o persoana acolo care incepea sa fie putin iritata de faptul ca Andy si Hermione devin asa apropiati.

Se dezlipisera din sărut ,apoi el ii sopti "Cred ca te iubesc,printesa" iar apoi ii zambi, cuprinzand-o in brate.


•Romione-o poveste de iubire•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum