Hermione:Kevin....
Ron:De ce ai venit la Hogwarts? De ce te-ai imprietenit cu noi?De ce...
Kevin:Usor Weasley.Pui cam multe întrebări.
Hermione:Da-mi bagheta inapoi,nenorocitule!
Kevin:Vino si ia-o ,papusa!(ranjet malefic)
Hermione incepuse sa se apropie de el in timp ce el facea pasi in spate zambind in continuare.
Ron:Hermione,stai,te va păcăli (Ea se opri)
Kevin:Hmm,nu esti atat de prost pe cat pari.
Ron isi dadu ochii peste cap,tinand bagheta atintita spre Kevin.
Harry:Ce vrei de la noi?
Kevin:Simplu,voua o sa va sterg memoria,iar pe Hermione o sa o iau cu mine si o sa avem o viata minunata.
Ron:S-o crezi tu pe asta!STUPEFY!Nu se intampla nimic.
Ron:Ce naiba...?
Kevin incepuse sa rada malefic.
Harry:Expelliarmus!
Din nou nimic.
Kevin:Va chinuiti degeaba.Baghetele voastre nu functioneaza aici.A mea e singura care functioneaza.Voi o sa stati aici,eu am niste treaba.(si cu astea spuse,iesi pe usa)
Trecuse o zi inteaga,erau obositi,ingrijorati si morti de foame.Pe seara,Kevin se intoarse,intrand pe usa ranjind malefic.
Kevin: Va urma inca o noapte lunga,cu luna plina si inca ma gandesc daca sa stau aici cu voi si sa va mananc de vii sau sa profit putin de voi (se uita la Hermione inca zambind) iar dupa sa va omor,torturandu-va.
Ron:N-ai decat!
Kevin:Cam curajos tu ,Weasley(Ii impunse bagheta in gat)
Inainte ca Kevin sa spuna vreo vraja,alarma unui ceas suna.
Kevin:Hm,m-as distra mai bine torturandu-va,fiind constient de ceea ce fac(apoi,dupa ce schita un ultim zambet,iesi in graba pe usa)
Mai trecusera cateva ore,iar apoi o bubuitura se auzi,iar cei trei zarisera 5 siluete neclare in pragul usii.Erau ametiti asa ca nu puteau distinge foarte bine.Fusesera dezlegati imediat,iar dupa putin timp ei ii recunoscusera.
Harry:Ginny,Luna,Neville,Dean,Seamus?Ce cautati aici?
Neville:V-am auzit cand va ingrijorati pentru ca Hermione disparuse,iar voi ati lipsit prea mult asa ca am hotarat sa venim dupa voi.
Hermione:Dar cum ne-ati gasit?
Ginny:L-am vazut pe Ron cand a pus o vraja de urmarire pe lucrurile lui Kevin.Asa ca am putut sa va urmarim.
Hermione(se intoarse spre Ron):Ai facut ce?!!
El nu apuca sa raspunda ca simti cum se incetoseaza,apoi nu mai vazu nimic in fata ochilor,decat negru.
***
Ginny:Ron!!!
Hermione:A fost ieri ranit!De atunci s-a simtit tot mai rau!
Harry:Trebuie sa il ducem cat mai repede la spital!Sa ajungem la Hogwarts.Kevin e licantrop si e in padure,cum naiba plecam de aici?
Dean:E ce?!
Luna:Prieteni,cred ca ar fi mai bine sa povestim pe drum,caci rana lui Ron se inrautateste cu fiecare clipa care trece.
*Pe drum~Toti isi tineau baghetele ridicate cu vraja Protego activata pentru a nu fi zariti de creaturile padurii*
Harry:Ce s-a intamplat la Hogwarts?Cand am plecat totul era pustiu.
Neville:E o poveste lunga..
Seamus:Kevin a pus un fel de blestem pe Hogwarts,toata lumea impietrise,cu exceptia noastra,celor din dormitorul baietilor de la Gryffindor,deoarece nu a putut blestema si partea aceasta a castelului pentru ca ar fi impietrit si el.Dupa ce am reusit sa desfacem blestemul am pornit in cautarea voastra.
***
Ron se trezi in spital.Statu cateva zile acolo ,zile in care era vizitat mai tot timpul de prietenii sai.
***
Era 14 februarie,dimineata,pentru ca era Ziua Indragostitilor,elevii erau scutiti de ore.Ron era in camera comuna,stand pe ganduri si parand ingrijorat.Dupa ce Harry se trezi ,coborî si el in camera comuna.
Harry:De ce esti treaz la ora asta?
Ron:Pai cred ca am facut o prostie,Harry(incepuse sa vorbeasca in soapta),am vazut-o pe Hermione acum 15 minute plecand,probabil spre biblioteca si pentru ca sunt un idiot.......(vorbea si mai in sopata,Harry abia ii putea distinge cuvintele),i-am lasat ...un cadou....adica,un buchet de trandafiri albi si rosii si o cutie de boamboane,in fora de inima,CE DRACU FAC? CE DRACU AM FACUT? Aoleu,de data asta...la naiba.....
Chiar daca Harry se incerca sa se abtina,il bufni rasul.
Ron:Ce e amuzant??
Harry:Faza asta cu voi doi este amuzanta
Ron:Noi?Care noi?Faza?Ce faza?
Harry:De ce nu i l-ai dat personal?
Ron:Esti nebun?Probabil mi-ar da cu ele in cap iar dupa ar folosi Avada Kedavra.
Harry:Sau..ar sari pe tine,si probabil te-ar saruta,
Lui Ron i se taie rasuflarea
Ron:As vrea eu (Harry incepu iar sa rada) ăăm...adica,eu..voiam sa zica ca...
Hermione intra in camera cu o duzina de carti in brate.
Hermione:'Neata baieti,ce faceti?
Ron: ĂĂ..........Noi..stateam aici,da aici, chiar aici,nu ne-am miscat o secunda de aici.
Hermione: Ăm,bine..(ridica o spranceana,in timp ce Harry se abtinea sa nu izbucneasca in hohote de ras)..Eu ma duc sus
Hermione incepu sa urce scarile....
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanfictionRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.