Hermione iese din camera comuna ,tinandu-l pe Ron in continuare de mana si mergând fara sa se uite la el.
Ron:Ăm...de ce nu imi dai drumul la mana?
Hermione:Pentru ca o sa fugi inapoi si nu o sa ii lasi in pace!
Ron:Dar nu imi convine!
Hermione:Pai daca nu o sa iti convina nu te astepta sa iti dau drumul la mana prea curand!
Ron:In cazul asta nu o sa imi convina niciodata!
Hermione se opri si se uita la el.
Hermione:Poftim?
Ron:Ăă........nimic.... ziceam ca nu imi va conveni niciodata sa o las pe sor'mea singura cu Harry.
Hermione se uita urat la el apoi ii dadu drumul.Ron zambi si o rupse la fuga.
Hermione:Te omor!
Ron:Nu esti mai rapidă ca mine!
Hermione:Pariu?
Pentru a-l ajunge din urma ,Hermione sari pe el si il tranti la pamant.Acum fiind fix deasupra lui.Ron simtea iar cum obrajii ii sunt in flăcări ....erau asa aproape.
Ron:Ce fac ei singuri!?
Hermione:De unde vrei sa stiu eu?Probabil invata!
Ron:Da sigur,"invata".Are 15 ani!
Hermione:Si tu ce faceai la 15 ani,ma rog?
Ron:Eu...ă..
Hermione:Asa ma gândeam si eu! Acum,o sa mergem sa te ajut la potiuni cum m-ai rugat mai devreme!
Se ridica de pe el,iar dupa ce se ridica si el,ea il prinse din nou de mana ,mergand spre sala de Potiuni.
Ron:Crezi ca o sa ne lase Snape sa lucram acolo?
Hermione:Ma descurc.
Ajunsi in fata usii,Hermione batu si auzi un "intra" sec.Hermione ii spuse lui Ron sa astepte la usa "Daca te misti de aici Ronald,jur ca o sa folosesc Crucio!".Apoi intra in sala.
Hermione:Buna ziua domnule profesor.
Snape:Ce doresti?
Hermione:Ma intrebam daca ...ne puteti imprumuta sala..ă..mie si lui Ron
Snape:De ce va trebuie?
Hermione:Ron m-a rugat sa il ajut la cateva potiuni.
Snape:Din cate va puteti da seama ,Domnisoara Granger,nu pot lasa 2 minori singuri intr-o clasa,supravegheați cu anuminte ingrediente si carti despre potiuni si nu cred ca Domnul Weasley e in masura sa stea in camera cu o fata!
Hermione încremeni.Cum putea un profesor sa spuna asa ceva.
Snape:....Acum te rog sa pleci,pentru ca am treaba!
Iesi nervoasa din camera si inchise usa zgomotos in spatele ei.
Hermione:Doamne cat nu-l sufar!
Ron:Eu o sa merg altundeva ,singur.
Hermione:Ce? Stai,nu,gasim noi alt loc in care putem sa invatam.
Ron:Nu sunt in masura sa stau singur in camera cu o fata,mda..am auzit totul..
Hermione:Ron...Nu asculta ce spune(il prinde de mână),stii cum e Snape,acum hai,o sa invatam in biblioteca
Ron:Nu in biblioteca.....
Hermione:Oh..ăm...pai atunci..hm...mergem pe marginea lacului,acolo nu ne poate deranja nimeni (zambi).Okay?
Ron:Okay. (uitati-va la media,veti intelege daca ati citit *eu nu am citit* sau vazut The Fault in our stars*)
Ajunseră pe marginea lacului,se pusera jos,la umbra unui pom batran ,iar Hermione incepu sa scoata dintr-o geanta (cu extensii magice) o multime de sticlute,ingrediente,carti si altele.Ron o privea in timp ce ea isi scoatea toate lucrurile din geanta,arata superba...
Hermione:Bun ,deci cu ce ai vrea sa incepem?
Ron tresări apoi spuse.
Ăă...Amortentia....nu stiu cum se prepara.
Hermione:Bun deci ,noteaza: Ingredintele:
Apa
Oua de ashwinder
Spini de trandafir
ulei rafinat de menta
Pulbere din piatra lunii
Praf de perleAsa,ai ingredientele aici,modul de prepare il gasesti aici ,ai 15 minute la dispozitie.
Ron:Esti mai rea decât Snape!
Hermione:14 minute si 26 de secunde.(zambi)
Ron:Ok ok
***
Ron:Gata!
Hermione:La fix ,hm ,ia sa vad.
Ea inhala mirosul...Simti miros de pergament nou,iarba proaspat taiata si pasta de dinti..Se imbujora apoi arunca o privire spre Ron care parea foarte emotionat.
Hermione(se desparta putin de potiune):E perfecta!
Ron:Poftim? Tu vorbesti serios?
Hermione(incepu sa rada) :Da
Ron:Dar...nu mi-a mai reusit niciodata pana acum.
Hermione:Pai acum ti-a reusit,pacat ca nu e Snape aici sa vada.
Soarele incepuse sa apuna.Totul devenea,peisajul era minunat.Pentru un timp ramasesera amandoi blocati ,uitandu-se spre lac,dupa,Hermione isi reveni.
Hermione:Ăă...mai e ceva ce nu stii sa faci?
Ron:Potiunea pentru moartea vie.
Hermione:Ah...asta nu mi-a reusit nici mie...hai,o facem impreuna.
In timp ce faceau potiunea,amandoi voiai sa ia o sticluță imprastiata pe langa ei.Din greseala, intinsera amandoi mainile spre acea sticluță, astfel mainile lor intalnindu-se.
Privirile lor se intalnisera ,imediat isi retrasera mainile ,amandoi imbujorandu-se dar continuand sa se priveasca,apropiindu-se din ce in ce mai mult,erau la doar cativa centimentri distanta ,isi puteau simti răsuflarea unul celuilalt, simțind amandoi cum timpul se oprise in loc....
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanfictionRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.