Dansau in continuare.La un moment dat Hermione il vazu pe Viktor, sarutandu-se cu o fata din anul 5,de la Hufflepuff pe nume Bridget Wells.
Hermione se opri din dansat si iesi rapid din camera simtind cum fața i se inunda de lacrimi.
Iesi afara si se aseza pe jos,isi puse fata in maini si incepu sa planga [Ce idioata am fost...]Ron o urma.O vazu afara ,stand pe jos ,se duse si de puse langa ea.
Ron: Hei...esti bine? [Evident ca nu e bine,Doamne,ce tont sunt]
Hermione:...Eu chiar am crezut ca ma place...
Ron:Nu ar trebui sa plângi pentru cineva ca el..stii asta,nu?
Hermione:Parca era idolul tau (stergandu-si lacrimile)Afara era racoare.Ron isi dadu sacoul jos si il puse pe Hermione
Ron: Nu si dupa ce mi-a ranit cea mai buna prietena.
El zambi ,se ridica si ii intinse mana sa o ajute si pe ea sa se ridice.
Ea se ridica,statu o clipa apoi il cuprinse in brate.
Hermione: Mulțumesc.
Ron: Pentru?
Hermione: Pentru tot.El ii raspunse la imbratisare.Dupa scurt timp se despartisera
Ron: Vrei sa vezi ceva fain?
Hermione: Mhî (aproba)O prinse de mana si intrasera inapoi in castel,dupa in sala unde se afla balul.Inaintara spre Viktor
Hermione:Ron...ce faci?
Ron: Doar fii atenta..
Ron: Hei,față de gorilă!
Viktor se intoarse spre el.Ron ii dădu un pumn drept in moacă.Ii dadu sangele pe nas apoi leșină.
Se facu liniste in toata sala.Toata lumea avea privirea atintita spre ei.
Hermione: Asta..a fost..GENIAL
Prof. McGonagall : WEASLEY!IN BIROUL MEU!ACUM !!
Ron: Oh..frate..super..macar a meritat.(ii facu cu mana lui Hermione si pleca)
●In mintea lui Hermione●
Oh Doamne.Ce tocmai a făcut ? O sa fie pedepsit din cauza mea..acum ma simt foarte prost.Sincer..Viktor a meritat pumnul ala...dar nu m-am gandit ca Ron va suferi consecinte..simt ca e numai vina mea...Dar..Hm..cred ca am o idee.
In biroul profesoarei Mcgonagall
McGonagall:Weasley, ce a fost in capul tau sa faci asa ceva?
Ron:Doar i-am dat una in fața.(spune nepasator)
Mcgonagall:Pentru comportamentul tau ai o ora de detentie cu domnul Filch!
Ron:Perfect..
McGonagall:Taci si misca-te spre biroul lui pana nu ma razgandesc si iti dau doua ore!Ron nu mai spuse nimic.Se ridica de pe scaun si impreuna cu McGonagall se indreptara spre biroul lui Filch.
<< Intre timp >>
Hermione mergea pe coridor.Deodata il vede pe Snape (Perfect (isi spuse ea in gand).Se duce la el si ii ia bagheta pe care o avea in mâna.
Snape : DOMNISOARA GRANGER!CE CREZI CA FACI?
Hermione: Ma aleg cu o ora de detentie ?
Snape: EXACT! (Ii smulse bagheta inapoi) .ACUM ,FARA SA MAI SPUI NIMIC,URMEAZA-MA!
Hermione il urma pe Snape.Acesta o duse pana la biroul lui Filch.Ciocani in usa apoi intra.
Filch:Domnule Profesor Snape,cu ce va pot ajuta?
Snape: V-am adus-o pe Domnisoara Granger pentru detentie de o ora.
Filch: Minunat,ii va tine companie lui Weasley.Ron a ramas surprins cand a vazut-o pe Hemione.Hermione se duse si se aseza in banca din dreapta lui Ron,dar nu spuse nimic.Dupa o jumatate de ora Filch iesi din camera.
Ron:Tu ce naiba cauti aici?
Hermione:Pai,teoretic,din cauza mea ai primit detentie,deci mi s-a parut corect sa iti tin companie.
Ron:Poftim?Hermione,nu din cauza ta am primit detentie,eu am vrut sa-i trag un pumn ,nu m-ai obligat tu.
Hermione: Hmm? Nu iti place compania mea ?
Ron: Nu asta voiam sa zic ,normal ca imi place ...adica...ăm..
Filch ii auzi vorbind asa ca reintra in camera.
Filch: Vorbiti ,hă? Inca 2 ore poate v-ar ajunge ! Stiti ce ,ai dracului ce sunteti ,nu mai iesiti in noaptea asta din camera!
Si iesi.
Se uitara nedumeriti unul la celalalt ,dupa aceea incepusera sa râdă.
Hermione:Toata noaptea? O sa ne plictisim de moarte.
Ron:Hm ,hai sa vedem ce are in birou
Hermione: Ron ...dar...asta inseamna sa incalcam regulile.
Ron: Pe bune? Oh ,bine hai.
In sertar gasisera o scrisoare de dragoste de la McGonagall,veche de foarte multi ani ,de pe timpul cand ei erau inca studenti.
Hermione: Citeste-o (chicoti)
Draga Minerva
Seara aceea ,a fost incantatoare,stiu ca tu spui ca a fost o greseala,dar mi-am dat seama ca si tu ai sentimente pentru mine si ca te-ai simtit bine.Nu te mai ascunde!Hai sa ne petrecem vietile ca 2 porumbei si sa traim in armonie iubito.Eu chiar te iubesc si o sa ma fac si ingrijitor doar ca sa raman aici cu tine ,pentru ca profesor nu voi reusi.
Ti-am scris si o poezieMinerva ,speciala ca o stea
Iubirea si viata mea
Imi place atingerea ta
Vreau sa te simt langa inima mea
Ce te-as mai săruta.
Al tau ,Argus Filch
Pe spate scria un raspuns
LASA-MA IN PACE!Hermione: Nu cred (incepu sa râdă in hohote)
Ron radea la randul lui.
Ron: Filch? Scrisori de dragoste? Poezii? Ceva mai imposibil decat asta nu cred ca exista.Pe hol se auzisera niste pasi.
Hermione: Repede, pune-le la loc
Usa se descuiase si intrase Filch cu mai multi elevi dupa el.
Filch:Acesti copii o sa va tina companie toata noaptea, o sa va încui aici! Sper sa putreziti
In camera intraseră: Harry ,Neville,Seamus,Ginny, Luna si Lavender
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanficRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.