Harry urca si ciocani la usa camerei fetelor.Ginny iesi
Harry:Ginny,ascultă-mă
Ginny:Ai sarutat-o,nu?
Harry:Nu stiu de ce am facut-o.
Ginny:Hai,las-o asa. (ii inchise usa in nas)
Hermione se indrepta spre infirmerie,cand ajunse acolo,vazu ca Madam Pomfrey nu era asa ca a mers singura sa vada ce face Ron.Era tot acolo,intins pe pat cu ochii inchisi,ea se aseza langa el si il prinse de mana.
Hermione (printre lacrimi): Te rog...sa nu ma parasesti.;am...am nevoie de tine.
Ea lasa capul in jos nemaistapanindu-si lacrimile;
-Her...Hermione?
Hermione:Ron!!Te-ai trezit (ii sari in brate fara a mai gandi)
Ron:Ouch!
Hermione:Ups...scuze,n-am vrut
Ron:E in regula (zambi)
Hermione:Doamne,nu stii cat ma bucur ca esti bine ( inca il tine de mana ,fara sa isi dea seama)si imi pare rau..
Ron:De ce iti pare rau?
Hermione:Pai ...e numai vina mea..pentru tot ce s-a intamplat (încerca sa ii evite privirea)
Ron:Ce tot spui? Normal ca nu e vina ta.Nu e vina niciunuia ca Lavender e nebuna
Hermione schita un zambet trist.
In momentul urmator, Harry intrasera pe ușă.
Harry:Ron! Esti bine?
(Vazu ca Hermione il tine de mână) Ăă ,întrerup ceva? (zambet malefic)Hermione(ii da drumul la mana si se ridica repede imbujorandu-se la fata) :Ăă...nu..sigur ca nu .
Madam Pomfrey sosi grabita ,cand ii vazu pe copii incepu sa se agite
-Ce cautati aici? Baiatul trebuie sa se odihneasca!Hai ,iesiti afara mai repede!.
Harry si Hermione ieșiseră afara ,dar nu plecasera impreuna spre camera comuna deoarece Hermione incerca sa il evite.
Hermione isi aminti ca trebuie sa le trimita o scrisoare părinților ei ,asa ca se puse pe scris.
Draga mama si tata
Trebuie sa mai raman la Hogwarts inca o saptamana,mai avem un examen de dat care a fost anulat, fara el nu pot sa plec de la Hogwarts ,stiu ca ziceti ca nu imi va trebui dar pentru mine este important si chiar daca am acceptat sa plec asta nu inseamna ca nu iubesc locul asta.Sper ca ma intelegeti ,astept raspunsul vostru.
Cu drag ,Hermione<Time skip>
In cateva ore ,Hermione primi raspunsul
Draga Hermione
Suntem de acord sa te lasam sa mai ramai o saptamana,ne bucuram ca esti de acord,oricum, noi iti vrem doar binele.Te iubim
mama si tataHermione se duse in salonul comun, unde ii vazu pe Harry si pe Ron stand pe canapea si discutând.
Hermione:Ron! Te-au externat.
Ron:Cam asa ceva ,dar trebuie sa mai raman sub supraveghere tot restul saptamanii.
Hermione:Eu am vorbit cu părinții mei si le-am spus ca mai am un examen de dat ,i-am convins.
Ron:Pai,asta e bine,o sa vad daca mai functioneaza masina tatei,ca sa nu fim nevoiti sa zburam pe maturi.
Harry:Hermione..
Hermione:Hm..?
Harry:De ce ma eviți?
Hermione:Harry....nu e momentul..
Harry:Nu e momentul sa ce?
Hermione:Nu e momentul sa vorbim.
Ron:Imi ascundeti ceva?
Harry:Si cand va fi momentul?
Hermione:Nu va fi ,ok?
Ron:Stiti ce! Cred ca m-am prins ,nu va mai ascundeti,eu....trebuie sa merg la...la infirmerie. (si cu astea spuse Ron iesi din camera)
Hermione:Ron.......Bravo ,acum esti multumit?
Harry:Vreau doar sa discutam,nu trebuie sa ascundem de Ron tot ce s-a intamplat!
Hermione:Nu s-a intamplat nimic si punct.
Harry:Inteleg ca nu vrei sa stie de sarut pentru ca il placi ,dar..
Hermione:Pentru ca ce..? (se imbujora)De unde ai mai scos-o si pe asta?Nu il plac!
Harry:Minte pe altcineva.Se vede cu ochiul liber.
Hermione:Pai atunci schimba-ti ochelarii,pentru ca este clar ca nu mai vezi bine.
Harry:Sa stii ca si el te place.
Hermione(se uita la Harry): Ce? .....ă ,adica,in primul rand nu e adevarat ,si in al doilea rand ,nu prea imi pasă.
Harry:Mhmm ,daca tu zici.
Hermione:Termina!
Harry:Cu ce sa termin?
Hermione:Cu ...
Harry:Cu toata "dezvaluirea sentimentelor?"
Hermione:Ce sentimente Harry? Nu exista niciun sentiment, taci!
Harry:Eu zic sa mergi sa vorbesti cu el.
Hermione:NU AM CE SA VORBESC CU EL ,OK? (se ridica brusc de pe canapea si iesi din camera)Cand deschide usa sa iasa din salonul comun ,dadu nas in nas cu Ron (Harry vazu si striga in gura mare "DESTINUL" ) ,Hermione voia sa spuna ceva dar Ron trecu pe langa ea de parca nici n-ar fi fost acolo.Ea ramasese in mijlocul încăperii întrebându-se de ce se poarta asa ,statu cateva clipe dupa isi continua drumul ,avea de gand sa mearga la biblioteca.
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanficRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.