Evelyn probudil zpěv ptáků. Zvedla se do sedu a chytla se za hlavu. Necítila žádnou bolest, jen hlava se jí nesnesitelně motala. Vedle postele byla další sklenice s vodou. Plná.
Vzala si jí a vypila jí do dna.
Někdo zaklepal na dveře.
,,Přála bych si být sama prosím." Hlesla hlasitě, aby jí dotyčný slyšel a ulehla do postele. I přesto se dveře otevřely. Ona zvedla hlavu a uviděla Lokiho jak jde k její posteli. Sedla si na postel a pozorovala ho.
,,Jak si se vyspala?" Otázal se.
,,Dobře. Asi.." zamumlala a odvrátila zrak. Loki si jí prohlížel. ,,Připrav se." Vyzval jí. ,,Za chvíli se sem vrátím, potřebuju tě někomu představit." Evelyn se bezeslova zvedla z postele a hleděla Lokimu zpříma do očí.
,,Pošlu za tebou služebnou." Otočil se a odešel pryč. Evelyn byla zase sama.Evelyn se nejprve vykoupala a poté jí služebná oblékla do nějakých volnějších modrých šatů, s tím že hned jak se Evelyn vrátí do pokoje, strhá to ze sebe a vleze si do svého starého oblečení.
Když služebná odešla, Evelyn si sedla na pohovku a hleděla do země. Byla celkem frustrovaná. Pořád nemohla přestat myslet na Olivii a Benjamina.
Hrozně moc jí chyběli, a i celkově všechno. Chtěla se znovu prohánět s Gullfem po loukách, střílet z luku, koupat se v řece.
Z kapsy své mikiny která se nyní válela na pohovce vedle ní vytáhla fotku, kterou včera našla na půdě. Málem by se zase rozbrečela, kdyby do pokoje nepřišel Loki. Odložila fotku na stůl a postavila se. Loki si jí prohlédl a mírně usmál, pak se zase zatvářil vážně. ,,Jdeme."
Vyšel z pokoje a Evelyn ho následovala.Šli dlouhou chodbou se zlatými sloupy, a na proti nim šel vysoký blonďatý muž.
,,Bratře." Řekl a kývl na pozdrav.
,,Evelyn." Podíval se na Evelyn a usmál se. Jeho úsměv byl pro ní velice příjemný a klidný.
,,Tohle je Thor, můj bratr." Řekl Loki a podíval se na Evelyn a pak na Thora.
,,Těší mě."
,,I mě." Odvětil Thor.
,,Myslíš že má cenu jí představovat otci?" Šeptl skoro neslyšně Loki a pohlédl na Evelyn. Oba chvíli mlčeli, dívající se na Evelyn kterou to začalo pěkně znervozňovat. ,,Ne, raději ne. Víš přece že.." Loki zakýval hlavou.
Thor zmlkl a Loki vzal Evelyn za paži.
,,Pojď."
Za kroku se Evelyn naposled otočila na Thora který tam jen mlčky stál a pozoroval je.Dostali se do zahrady, kde Loki svůj krok zpomalil a pustil Evelyninu paži.
Loki vypadal že nad něčím přemýšlí, kdežto Evelyn si se zaujetím prohlížela zahradu. Loki si sedl na dřevěnou lavičku a Evelyn vedle něj. Oba dva mlčeli, a Evelyn deprimovalo to ticho, a tak po chvíli promluvila.
,,Co bude teď?" Šeptla a podívala se na Lokiho. On jí pohled oplatil.
,,Je to prosté, pokusíme se z tebe dostat tu magii. Je jisté, že kdyby ses jí nenaučila kontrolovat a používat, zabila by tě. A pak.." odmlčel se, ale nevypadalo to že by chtěl pokračovat. Očima sjel po zahradě. ,,A pak půjdu na Zemi?"
Loki pokýval hlavou a podívám se jí do očí. Evelyn se snažila neuhnout pohledem. ,,Ano, a pak se vrátíš zpět.. na ten Midgard."
Oba zase mlčeli. Loki se po chvíli zvedl. ,,Můžu tě naučit používat dýky jestli chceš." Usmál se na ní. ,,Přece jen, posledně si teda moc nezaválela." Zasmál se. Evelyn si to nemohla odpustit a mírně do něj štouchla. Zamračila se ale pak se zasmála spolu s ním.
,,No abych tě pak nepřeválcovala.",,To jako v těhle šatech?" Podivila se Evelyn, když jí Loki podal jednu ze svých dýk. ,,Vzhledem k tomu že tady na Asgardu v ničem jiném chodit nebudeš." Evelyn už chtěla dodat že si chce vzít svoje pozemské oblečení, ale Loki pokračoval. ,,A navíc, musíš být vždy připravená, útočníci ti nedají čas se převlíct." Evelyn souhlasně zamručela a vzala si od něj dýku.
Loki si stoupl vedle ní a ukázal jí, jak by měla stát, a Evelyn to zopakovala.
Ukázal jí pár postojů a pár útočných chmatů. Nejde říct, že by v tom nějak vynikala, ale hrozná v tom taky nebyla.
Evelyn to velice bavilo. Líbilo se jí, že se jí Loki takto věnuje, a mohla přestat myslet na všechny nepříjemnosti.,,To by pro dnešek mohlo stačit." Řekl Loki a s pobaveným výrazem pozoroval udýchanou Evelyn. ,,Taky si myslím.."
,,Chceš doprovodit do komnaty?" Usmál se na ní. Ona pokývala hlavou.
,,Sama bych tam asi netrefila." Zasmála se.
ČTEŠ
More to Tell
Fanfiction"We all have two lives. The second one starts when we realize that we only have one." Žila svůj život na Zemi. Spokojený, klidný život. Její neobvyklé snění jí ale začalo naznačovat, že není něco v pořádku. Poté to vycítila zvířata, a poté přišla n...