,,Nech mě.." šeptla Evelyn. Nic neviděla. Všechno jakoby bylo rozmazané. Cítila ale, jak se jí někdo dotýká, jak s ní někdo cloumá.
,,Nechte mě.." máchala rukama před sebe, různé sebou cukala a snažila se dotyčnému vymanit ze sevření. Její tělo se ale pohybovalo velice malátně, a její protestování nemělo žádný vliv.
---------------------------------------------------------Otevřela oči. Bolelo jí celé tělo. Pokusila se zvednout aspoň do sedu.
Prohlédla si své ruce. Už nebyli černé, ale třásli se jí, a to hodně. Na nočním stolku vedle postele byla jako obvykle sklenice s čerstvou vodou. Natáhla se pro ní, a když jí držela, vypadla jí z jejích třesoucích rukou. Když sklo dopadlo na leštěnou podlahu, roztříštilo se na několik kusů, a udělalo to dost nepříjemný zvuk, až se Evelyn chytla za hlavu. Hlava jí bolela snad ze všeho nejvíc. Vůbec si nepamatovala co se jí včera stalo, a ani netoužila si to pamatovat. S obtížemi slezla z postele a posbírala rozbité sklo ze země. Když odkládala dřevo na stůl, omylem se jí střípek zaryl do její ruky. Sykla bolestí a střep si z ruky vytáhla. Prohlédla si ruku, ale žádná rána tam po střepu nezůstala. Jako kdyby si vůbec nic ani neudělala. Se zaujetím si ruku prohlížela. Musela ale uznat, že se jí stalo už tolik podivností, že tohle je asi ta nejmenší z nich.
Převlékla se do svého pozemského oblečení a vyhlédla z velkého okna. Předtím ani pořádně neocenila, jaký úžasný výhled odtud na Asgard má.
Protáhla se, ruce si dala pod hlavu a opřená o parapet pozorovala město nad kterým se tyčili hory a lesy. Vítr jí příjemně šimral na obličeji a sluníčko jí hřálo. Město se jevilo velice klidně, a to vlastně i celé okolí.
,,Ahoj." Ozval se líbezný, tichý hlas ode dveří. Evelyn natočila hlavu na stranu, podívala se na něj periferně a pak hlavu opět obrátila k Asgardu.
Loki si stoupl vedle k Evelyn a též vyhlédl z okna. Ona na něj pohlédla, on jí pohled oplatil. ,,Vypadáš hrozně." Poznamenala starostlivě. Vlasy měl rozcuchané, oči přivřené únavou a pod nima černé kruhy.
On se uchechtl. ,,Byl jsem vzhůru celou noc." Promnul si rukou obličej. Evelyn si položila ruku na jeho rameno, a nakonec se k němu celá přitiskla.
,,Měl by ses vyspat.." zamumlala do jeho ramena. On se znovu uchechtl a podíval se z okna. Evelyn se od něj odtáhla, na obličeji jí hrál veselý úsměv, vzala Lokiho za ruku a odvedla ho ke svojí posteli. Loki zavrtěl hlavou. ,,Můžu si dojít do svého pokoje."
Evelyn ho jemně shodila na postel.
,,Kušuj."
,,Ale já to myslím vážně."
,,Já to taky myslím vážně. " na tváři jí hrál úsměv, který snažila trochu zvážnit. Loki zvedl ruce v obranném gestu. ,,Fajn fajn." Lehl si do příjemněší polohy, objevila se zelená záře a jeho oblečení se přeměnilo na něco na spaní. Evelyn se vítězně usmála, přikryla ho a položila si svou hlavu na jeho hruď. ,,Nechci být sama.." zamumlala a ruku si položila vedle hlavy. On si položil ruku na její hlavu.
,,Budu tady. S tebou." Šeptl.Loki po chvíli usnul. Evelyn se opírala o polštáře a četla si, zatímco držela Lokiho za ruku. Ruka už se jí třást dávno přestala. Po chvíli knihu odložila a lehla si těsně vedle Lokiho. Pohladila ho po tváři a zavřela oči.
---------------------------------------------------------Loki se pomalu začal probouzet. Neměl tušení kolik bylo hodin, a také neměl tušení proč se vůbec nechal přemluvit. Evelyn ležela vedle něho a zase si četla, stále ho držela za ruku.
,,Dobré odpoledne." Potichu se zasmála a stisk její ruky povolil. Loki se vytáhl do sedu a promnul si obličej.
,,Kolik je?" Evelyn pokrčila rameny.
,,Nemám o čase vůbec ponětí celou dobu co jsem tady. Ale nejspíš tak.. půl páté?"
,,Kruci.." zanadával a zvedl se z postele. ,,Už jdeš?" Evelyn odložila knihu a také se zvedla z postele.
,,Budu muset." Otočil se čelem k Evelyn. Kolem něj se objevila zelená záře a za chvíli byl upravený ve svém oblečení. Vzal Evelyn za ruku, propletl jejich prsty a obě ruce zvedl do výše ramen. Usmál se na ní a ona na něho.
Najednou ucítil mráz v jeho ruce, a když na ni pohlédl, zbledl. Jeho ruka pod jejím dotykem začala modrat. Evelyn užasle celou shodu okolností pozorovala. Loki jí rychle ruku vytrhl a hodil po ní mírně zděšený pohled. Ona zmateně ruku složila k tělu.
,,Loki." Šeptla. On po ní hodil poslední pohled, otočil se a rychlým krokem odešel. Evelyn stále stála v pokoji. Zmateně se dívala na místo kde ještě před chvílí Loki stál, a pak pohlédla na svou ruku. Přemýšlela jestli to udělala ona, nebo toho o Lokim ještě dost neví. Po chvíli se sklesle podívala na podlahu, sedla si na postel a vytáhla svůj bloček.já: *snažím se být pozitivní*
já v realu: *actually jsem pozitivní*
já na svém druhém účtě: AA TŘPYTKY, DUHA, VŠECHNO JE SUPER
já tady: WHY DO I HATE MYSELF SO MUCH?
ČTEŠ
More to Tell
Fanfiction"We all have two lives. The second one starts when we realize that we only have one." Žila svůj život na Zemi. Spokojený, klidný život. Její neobvyklé snění jí ale začalo naznačovat, že není něco v pořádku. Poté to vycítila zvířata, a poté přišla n...