~14~

636 54 29
                                    

,,Ne.. ne.. opovaž se!" vykřikla se smíchem Olivia a rozběhla se pryč. Benjamin běžel hned za ní, a jelikož byl rychlejší, dohonil jí a shodil na zem. Otevřel flašku se studenou vodou a začal jí na ní lít. Olivia začala křičet, stále se smála a snažila se Bena odkopnout. Povedlo se jí ho odstrčit, rychle se vyškrábala na nohy a rozběhla se ke čtyřem koním. Koně se v klidu pásli, a světle hnědá klisna zvedla hlavu když uslyšela svou majitelku ječet. Olivia se rychle za Belle schovala. ,,Víš že mi nedělá problém jí taky namočit?" zasmál se Ben. Olivia ale nic nedělala a stále stála za Belle. Ben protočil očima, vysedl rychle na Belle a vylil zase kousek obsahu flašky Olivii rovnou na hlavu.
Evelyn s Lokim seděli opodál v trávě a smáli se. Bylo vtipné je takto pozorovat.
Olivia nakonec flašku Benovi sebrala a vylila na něj zbytek vody. ,,A máš to!" Zařvala na něj a zasmála se.  ,,Ha ha." Ben se zakřenil.
Olivia vzala Belle za otěže a došla s ní až k Lokimu a Evelyn. ,,Kdy se teda vrátíte zpět do toho, města?" Zatřásla rukama ve vzduchu.
,,Řekněme, až se setmí." řekl Loki a podíval se na Evelyn která kývla.
,,Fajn, dáte si u nás večeři?"
---------------------------------------------------------

,,Ale musím tě varovat, Olivia v kuchyni zrovna neválí." Šeptla Evelyn směrem k Lokimu a zachychotala se.
,,Hej! Já to slyšela." Olivia po ní hodila hadr na nádobí. Evelyn ho po ní hodila zpátky a uculila se.
,,Kde je vůbec Ben?" Zeptala se Evelyn.
,,Ve stáji, přijde až za chvíli."
Evelyn kývla a podívala se z okna. Mírně drkla do Lokiho, a pak si položila svou hlavu na jeho rameno.
Loki cítil že je unavená. Když celé ty dny nic nedělala a najednou se tady prohání po loukách.
Olivia před ně postavila dva talíře, a pak se na ně usmála.
,,Že vy dva mezi sebou máte, že jo?"
Položila si před sebe svůj vlastní talíř a sedla si. Evelyn protočila očima.

,,Ale nebylo to zas tak hrozný." řekla Evelyn když uklízela talíře.
,,Podle mě to bylo vynikající. Na mě. Co myslíš ty, Loki?" Pobaveně se podívala na Lokiho. ,,Snědl jsem to, takže." zasmál se.
,,Za chvíli budem nejspíše muset jít." Podívala se Evelyn z okna, zatímco se Loki zvedal ze židle. ,,Vezmu si s sebou nějaký věci z pokoje." Řekla a zmizela ve dveřích. Loki tam chvilku stál. ,,Já asi.. půjdu za ní."
,,Po schodech nahoru, první dveře z prava." Řekla nezaujatě Olivia.
Loki se vydal za Evelyn.

Vešel do menšího, tmavého pokoje. Jediné zapnuté osvícení zde byla světýlka a lampička vedle postele. Evelyn stála u skříně, a přehrabovala se v šupleti. Loki zaklepal na rám dveří, aby si získal její pozornost a zavřel za sebou dveře. Evelyn se na něj otočila a unaveně se na něj usmála. ,,Tohle je tvůj pokoj?"  Zeptal se, zatímco si prohlížel skromný pokojíček. ,,Jo jo, trochu menší než ten na Asgardu no." Zasmála se. Loki si stoupl těsně za ní a nakukoval jí přes rameno. ,,Beru si nějaký další oblečení, a víc tužek." Řekla a otočila se čelem k Lokimu. Loki byl tak o dvě hlavy vyšší, takže na ní shlížel dolů.
Hleděla mu do očí a když chtěla z ničeho nich udělat krok dozadu, narazila do skříně. Loki si opřel ruce o tu samou skříň, takže Evelyn byla v pasti. Vyplašeně přejela pohledem po Lokiho rukách, a pak se vrátila zpět k jeho rychle se přibližujícímu obličeji. Evelyn sklopila hlavu. Loki jí podepřel bradu ukazováčkem a znovu jí zvedl nahoru. A v jeho očích byla touha, a v jejích strach a poddanost. Opřel si své čelo o její a zavřel oči. Zhluboka se nadechl, to Evelyn už skoro ani nedýchala. Pak znovu hlavu zvedl, otevřel oči, prohlédl si jí a políbil jí na její chvějící rty.
Evelyn si položila svoje ruce na jeho ramena, a když polibek přerušili, obejmula ho.
---------------------------------------------------------

,,Vraťte se co nejdřív!" Zamávala jim ještě naposled Olivia, když Evelyn s Lokim mizeli v lese. Loki viděl že je Evelyn zase trochu pochmurnější, a nebo byla opravdu hodně unavená. Když došli na louku, Loki si jí automaticky přitáhl k sobě a zvolal na Heimdalla, aby přivolal Bifrost. Evelyn měla celou dobu zavřené oči a hlavu měla položenou na Lokiho hrudi. On si myslel že snad skoro usnula.
Když konečně dorazili na Asgard, Evelyn znovu oči otevřela a  následovala mlčky Lokiho až do paláce.
Před jejím pokojem se rozloučili. Ona ho pevně obejmula a dala mu pusu na tvář. Loki jí věnoval vřelý úsměv a popřál jí dobrou noc. Když Evelyn vešla do svého pokoje, Loki ještě chvíli stál před dveřmi. Poté se otočil, a šel za svým bratrem.
---------------------------------------------------------

,,Jak si mohl takhle odejít a ani mi nedat vědět!" Zařval na něj Thor a prásknul pěstmi do stolu. ,,Myslel jsem si že jsi mě zase zradil." Zdůraznil poslední slovo. Loki ho jen pozoroval svýma modrýma očima a nic neříkal. Po chvíli se zvedl. ,,Zítra budeme pokračovat."
a odešel z pokoje.

More to TellKde žijí příběhy. Začni objevovat