Olivia stála v boxu a hřebelcovala Belle. Krouživými pohyby přejížděla hřbílkem po hnědé srsti její klisny a při tom si zpívala písničku kterou si pouštěla z repráku.
,,No, I can't believe I live here nooow."
Hřbílko vyhodila do vzduchu a pokusila se ho chytit, bohužel jí akorát udeřilo přes prsty a spadlo na zem.
,,Eh, to nikdo... neviděl." Zvedla ho, Belle posměšně zafrkala. ,,No co.
A a a a! Tohle je dobrý!" Položila hřbílko na Belle a zatočila se.,,Sixteen! So sweet!" Vykřikla spolu s písničkou, až koně v sousedních boxech polekaně zařechtali. Belle zakroutila hlavou a dupla Olivii na nohu. ,,Au! HEJ!"
Belle na ní otočila hlavu a začala se jí šklebit. ,,Ha ha ha. Moc. VTIPNÝ." Uklidila všechny čistící potřeby a s mobilem a reprákem vyšla před box.
,,Měla bys přestat plašit koně." Do stáje vešel Benjamin a v ruce nesl Conanovo sedlo, které odložil na držadlo. ,,Já bych měla přestat dělat hodně věcí." Namítla Olivia a vypnula hudbu. ,,Nojo ty.. Olivo." Rozcuchal jí vlasy a zasmál se. Naštvaně se na něj podívala. ,,Beníku."
,,Nic lepšího nemáš?" Zašklebil se.
,,Nech mě ještě přemýšlet."
,,Přemýšlíš už celou tu dobu co se známe."
Provokativně do něj strčila a zatlemila se. ,,Vypustíme koně do ohrady?" Zeptala se a zaběhla do sedlovny.
,,Nevím, asi jo." Ben vešel do Conanova boxu. ,,Ale chtěl jsem si ještě někam zajet, já nevím, třeba do lesa nebo tak."
,,Fajn, beru. Mnmnmnmn! Hele co jsem Nurimu koupila!" Vyšla ze sedlovny a v ruce držela tmavě zelenou ohlávkou. ,,Asi ho teď kvůli Lokimu budu ladit jen do zelené." Vešla do Nuriho boxu a nandala mu ji. Pak znovu zmizela v sedlovně a tentokrát v ruce nesla černý jezdecký pad. ,,Kde si ho vůbec za tři dny sehnala?" Zeptal se Ben, zvedl Conanovo sedlo a uklidil ho do sedlovny. ,,Aleee, internet. To ty asi neznáš co." Vysmála se mu a nasedlala Belle.
,,Tvoje rekty nedávají vůbec smysl." Namítl Ben a šel nasedlat Conana. Olivia jen pokrčila rameny a vyvedla Belle z boxu. Strčila do Belle a ta vyšla před stáj, za ní šel hned Ben s Conanem.
Olivia ve stáji otevřela všechny boxy a vypustila všechny koně ven. ,,Tak šup, jdeme." Nějaký musela postrčit aby vůbec ze stáje vyšli. Nakonec vysedla na Belle a spolu s Benem a zástupem koní vyjeli ze dvora. ,,Do zadní ohrady?" Olivia kývla. ,,Jo, a pak jen přejedeme louku a jsme v lese."Když všechny koně zahnali do ohrady, nacválali a řítili se přes louku až do lesa. Olivia najednou prudce zabrzdila a prohlížela si zem.
,,Borůvky!" Seskočila z Belle a začala je sbírat. Ben se zasmál. ,,Myslel jsem, že se jedeme projet."
Olivia mávla rukou. ,,Víš jak miluju borůvky, pojď si taky vzít." Vzala hrstku borůvek do dlaně a napřáhla ruku k Belle, která je hned spořádala.
Ben se protáhl a lehl si Conanovi na krk. Olivia do něj strčila, až málem spadl. ,,Pojď už pojedem, nebo mi tady usneš." Ben jen něco zabručel a Olivia se vytáhla zase zpátky na Belle.Krokem zcházeli dolů z kopce mezi stromy. Bylo slyšet jen pár ptáčků na stromech, šumění daleké řeky a kroky dvou mohutných koní, kteří kráčeli po starém jehličí.
,,Co myslíš že Evelyn teď dělá?" Zavzpomínala Olivia na svou nejlepší kamarádku. Benjamin pokrčil rameny. ,,Kdoví. Určitě je s tím Lokim nebo kdo to byl."
,,Oh ale ten byl celkem pěknej. Myslíš že spolu něco maj?" Zašklebila se.
,,Netuším." Pobaveně se zasmál.
Oba dva naklusali a znovu z lesa vyjeli. Tentokrát byli na menší louce uprostřed lesa a hned vedle mezi stromy proudila řeka, tentokrát ale užší. Doklusali do stínu pod stromy.
Ben se přetočil, protáhl se a lehl si na Conana. ,,Opovaž se mě shodit." Zamumlal a zavřel oči. Olivia protočila očima. Seskočila z Belle a začala s ní zkoušet nějaké triky které jí učila.
Nakonec Olivia běžela přes celou louku a šíleně se smála, zatímco za ní běžela Belle a vykopávala. Olivia zaběhla za strom a snažila se schovat, Belle byla ale vypočítavější a vyběhla na ní z druhé strany. ,,Aaaa no jo fajn máš mě." Pokusila se jí trochu zklidnit tím že jí začala drbat ouška. Belle spokojeně zafuněla a Olivia se uchechtla. Pak se podívala za klisnu a zděšeně ztrnula. ,,B-Bene?"
Jelikož byl Benjamin na druhé straně louky, neslyšel jí.
,,Bene!" Zařvala jak nejvíc mohla, a Belle jí k tomu ještě zařechtala.
Ben se rychle přetočil, trochu se vzpamatoval a už se řítil přes celou louku až ke své vyděšené kamarádce. Prudce zabrzdil, div málem nepřepadl. ,,Co je?" Vychrlil na ní a podíval se stejným směrem jako ona. Tekla zde řeka, ale ne čistá. Proudem se táhli dlouhé červené skrvny. Jejich zdrojem bylo několik nehybných zvířecích těl. Mohlo jich být tak dvacet. Byli roztrhané, nějakému dokonce chyběla i hlava. Belle k nim pomalu došla přes řeku a začala nebohá mrtvá zvířata očichávat.
,,Pane Bože." Šeptl zděšeně Ben.mě se líbí jak tahle fanfikce pomalu začala ztrácet veškerý smysl.
ČTEŠ
More to Tell
Fanfiction"We all have two lives. The second one starts when we realize that we only have one." Žila svůj život na Zemi. Spokojený, klidný život. Její neobvyklé snění jí ale začalo naznačovat, že není něco v pořádku. Poté to vycítila zvířata, a poté přišla n...