15.

473 70 7
                                    


დათხოვნის ზარი დაირეკა. ჩემ  წინ მჯდარ სხეულს ვაშტერდებოდი.

ოთხი საათი გავიდა,

უფრო კონკრეტულად ოთხი საათი და თორმეტი წუთი, მაგრამ ჯიმინი კვლავ ჩემთან ერთად აქ იყო.

მისი ყოფნით მე ჯერ კიდევ თავზარდაცემული ვიყავი. ჩემ შიგნით მაინც იყო შიში, რომელიც მთელი ამ დროის განმავლობაში მაწუხებდა. შიში იმისა, რომ ეს უბრალოდ სიზმარი აღმოჩნდებოდა, შიში იმისა, რომ ეს ყველაფერი ჩემი ჰალუცინაცია იყო, შიში იმისა, რომ ჯიმინი კიდევ ერთხელ გაუჩინარდებოდა.

„ჯინჰე–ა, ქიმიის დავალებაში დამეხმარები?" იგი უკან შემოტრიალდა და მე შემომხედა.

„ჰაჰ?" ფიქრებს მოვწყდი და ვეცადე მისი სიტყვები გამეაზრებინა.

„მ–მაგრამ მე ქიმია კარგად არ ვიცი..." მე განვაგრძე.

„არც მე, მაგრამ ჩვენ ერთად კარგი ქიმია გვაქვს," მან თქვა, ყურებამდე იღიმოდა.

მის წინადადებაზე გამეცინა, გამაანალიზებინა, რომ იმაზე მეტად მენატრებოდა, ვიდრე მეგონა.

„ეს სულელი."

ხელი გავწიე, რათა შუბლზე დამერტყა, მაგრამ შუა გზაში გავაჩერე.

არ მინდა მას რამენაირი ტკივილი მივაყენო.

ის აშტერდებოდა ჩემს ხელს, რომელიც უკან უხერხულად გამოვწიე. აპირებდა რაღაცის თქმას, მაგრამ მე უფრო სწრაფი ვიყავი და პირველმა ვთქვი.

„ჩემი სახლი?"

„ჰმმ.." მან ჩაილაპარაკა, „ჩემსაზე რას იტყვი?"

თვალები დავახამხამე. მას იშვიათად სურდა მის სახლში მივსულიყავი, რა თქმა უნდა, დილის გამოკლებით. იმის მიუხედავად, რომ დედა და უმცროსი ძმა უყვარდა, სახლში ყოფნა სძულდა.

„ჯინჰე?" წინ გამოიწია, სახეს მიახლოვებდა.

„კ–კი, რა თქმა უნდა." უკან დავიხიე.

Colors | ქართულად. ✓Where stories live. Discover now