12. BÖLÜM P-2

254 53 19
                                    

PART 2

"Neredeyse 1 saattir bekliyoruz."
Chanyeol daha fazla dayanamayıp sinirle ikili koltukta oturan Kyungsoo'ya bakarak konuşmuştu.

Hala aynı yerde prensin elinden tutmuş bir şekilde bekliyordu. Kai ve Kyungsoo da odada ki ikili koltukta oturmuşlardı.
Baekhyun'un uyanmasını beklemenin saçma olduğunu biliyordu Kyungsoo ama bunu nasıl açıklayacağını bilmiyordu ne yazık ki.

"Sakin ol dostum!" Kai araya girerek konuştu. "... Ona bunu Soo yapmış gibi davranman saçma."
O kimseye zarar vermezdi çünkü.

"O zaman neden bu halde olduğunu söylesin bize."
Chanyeol'ün sabrı tükeniyordu.

"Be-ben bunu size nasıl açıklayacağımı bilmiyorum.. Bildiğim tek şey uzun bir süre uyuyacağı."
Kyungsoo başını eğip ellerine bakarak konuşmuştu.

"Ne demek uzun bir süre uyuyacak." Sinirle ayağa kalktı Chanyeol. "..Delirecem ya."

Kai de hemen oturduğu yerden kalkıp Chanyeol'ün kolundan tutmuştu.

"Dışarıya çıkalım biraz sakinleş."

"Hayır hayır tekrar onu yalnız bırakmıycam." Kolunu çekerek konuştu. "..Bence siz çıkın dışarıya, Baekhyun'la yalnız kalmak istiyorum."

"Pekalaa."
Kai tekrar Kyungsoo'nun yanına giderek elini tutmuş ve birlikte odadan çıkmışlardı.

Chanyeol prensin yanına gidip üzüntüyle solgun yüzüne baktı. Daha üç saat geçmesine rağmen sesini özlemişti. Gülüşünü, sürekli değişen tavırlarını. Chanyeol artık kabul etmişti, o gerçekten Baekhyun'dan hoşlanıyordu. Ve bunu Baekhyun'a söyleyecekti, bunun için önce prensin uyanması gerekiyordu tabii.

Minik ellerini elleri arasına alarak okşadı ve üzerine doğru eğilerek alnına küçük bir öpücük kondurdu. Tam geri çekilecekken avucunda hissettiği sıcaklıkla hızla elini geri çekmişti.

Öpücüğün etkisiyle prensin yıldızı bi kaç saniye yanıp tekrar sönmüştü. Tabii bunu Chanyeol anlamamıştı. O görmeden yıldız tekrar sönmüştü.

Yanlış hissettiğini düşünüp tekrar elini tutmuş ve prensin yanına uzanmıştı.

***

"İyi misin bebeğim?"

Kai Kyungsoo'nun dalgın dalgın bir noktaya baktığını görünce sormuştu. Baekhyun'la neler konuştuklarını merak etse de Soo'nun anlatmasını bekleyecekti.

Küçük olan sevgilisinin sesini duyunca düşüncelerini dağıtıp bakışlarını ona çevirdi.

"Herşeyi hatırlıyorum."

Kyungsoo ailesine olanları düşünüyordu.

"Na-nasıl.?"
Kai şaşkınlık ve korkuyla sormuştu. Kyungsoo'yu kaybetmekten korkuyordu.

"Nasıl oldu bilmiyorum, Baekhyun her şeyi anlatınca anılar bi anda canlandı."

"Baekhyun'u hatırlıyor musun?" Kai korksa da öğrenmek istiyordu. Düşündüğü şeyin olmaması için dua etti.

"Hatırlıyorum." Bakışlarını ellerine indirip devam etti. "...Onu o kadar çok özlemişim ki. Ailemden geriye kalan tek kişi o. Bir an önce uyanmasını ve bana sarılmasını istiyorum."

"Ailen?" Kai merakla sordu. Ailemden kalan tek kişi diyince diğerlerine ne olduğunu merak etmişti. Baekhyun da büyük ihtimalle kardeşi falandı. Kai böyle olduğunu düşünmüştü küçük olanın söylediklerinden sonra.

"O-onlar ölmüş." Gözlerinden akan bi kaç damla yaşla birlikte söylemişti Kyungsoo.

Kai onun ağladığını fark edince hemen sarılmıştı küçük olana.

"Bende senin ailenim bunu unutma."

Kai ve Baekhyun olmasaydı bu öğrendiklerime nasıl dayanırdım diye düşündü Kyungsoo.
Şuan istediği tek şey Prensinin bi an önce uyanmasıydı.

***

3 gün sonra.

Chanyeol 2 gün boyunca Baekhyun'un başından bir an olsun ayrılmamıştı ama bu gün katılmak zorunda olduğu bir toplantı olduğu için şirkete gelmişti. Toplantı bittikten sonra odasına dönünce Kai'nin 7 kez aradığını görmüş ve hemen onu aramıştı.

"Dostum hemen buraya gelmelisin Baekhyun uyandı."

Telefonu açar açmaz söylediği ilk şey bu olmuştu Kai'nin.

Chanyeol cevap bile vermeden koşarak çıkmıştı şirketten.

15 dakika sonra eve geldiğin de direkt Baekhyun'un odasına koşmuştu.
Prens sırtını yatak başlığına dayamış bir şekilde oturuyordu. Hızla yanına gidip hiç bir şey söylemeden sıkıca sarılmıştı prense.

Kyungsoo da Baekhyun'un yanındaydı, onları yalnız bırakmak için sessizce odadan çıkmıştı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen dev!"
Baekhyun büyük olanı iterek söylemişti.

Chanyeol sadece gülerek tekrar sarılmıştı.
Baekhyun ise şaşırmıştı. Komik bir şey mi söyledim diye düşündü.

"Seni ne kadar çok özlediğimi bilemezsin."
Geri çekilerek söylemişti Chanyeol.

Baekhyun böyle bir şey beklemediği için hem utanmış hemde şaşırmıştı.

"Şe-şey ben çok açım. Önce bir şeyler mi yesem." Söyleyecek başka bir şey bulamamıştı prens. Kalbi delirmiş gibi atıyordu. Oda Chanyeol'ü özlemişti.

Chanyeol gülümseyip yataktan kalktı.

"Sen duş al bende yiyecek bir şeyler hazırlayayım."

Chanyeol her ne kadar prensin yanından ayrılmak istemese de odadan çıkmıştı. Sonunda onu uyanık görmek mutlu etmişti, teni artık solgun değildi, eskisi gibi görünüyordu.

3 gün sonra tekrar gülümsemişti Chanyeol.

Bir an önce prense bu olanların sebebini sormak istiyordu. Kötü bir şey öğrenmemeyi ümit etti.

*****

Bölüm sonu.

DEAD KİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin