15. BÖLÜM

218 40 15
                                    

"S-senin burda ne işin var?"

Baekhyun korkuyla iki adım geriye gitmişti.

"Beni hafife alıyorsun bebeğim."
Arsızca konuşup izin istemeden kapıyı iyice açarak içeriye girmişti.
"Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin."

"Bak kötü şeyler olsun istemiyorum o yüzden lütfen git burdan."
Baekhyun avucunu sıkmıştı ve elinden geldiği kadar Sehun'dan uzak durmaya çalışıyordu.
Yerini Chanyeol'e söylememiş olduğunu ümit etti.

"Evine gelen herkese böyle mi davranırsın."

Televizyonun karşısında ki koltuğa oturup ayaklarını sehpaya uzatmıştı Sehun.

"Yerimi başka biri biliyor mu?"
Baekhyun karşısında ki bu asalaktan korkmuyordu, onu tedirgin eden şey yıldızının uyarısıydı.

"Ah tabii ki kimse bilmiyor sevgilim." Oturduğu yerden kalkıp Baekhyun'a yaklaştı. "...Sen sadece benimsin kimseyle paylaşmak istemiyorum seni."

Yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı Sehun'un.

Baekhyun yutkunup Sehun'dan uzaklaştı. Chanyeol'e yerini söylememiş olması birazda olsa rahatlamıştı prensi.

"Artık burda seninle kalacağım." Mutfağa doğru ilerledi. "... Yiyecek bir şeyler var mı? Çok açım."

Sehun prensten uzaklaştıkça yıldızın ışığı azalıyordu.

"Burda falan kalamazsın hemen çık git evimden."

Baekhyun yüksek sesle söylemişti. Bu çocuk gerçekten sinirini bozuyordu.

"Yiyecek bir şey yok dolapları karıştırmayı bırak."
Sehun'un arkasından mutfağa girmişti ve onu dinlemediğin görünce sinirle söylemişti prens.

"O zaman alışveriş yapmamız gerekiyor."
Gülümseyerek söylemiş ve Baekhyun'un elinden tutup kapıya doğru götürmüştü.

Baekhyun yıldızın olduğu avucunu sıkı sıkı kapattı. Sehun kesinlikle söz dinlemiyordu ve ona karşı çıkarsa Chanyeol'e yaptıklarını yapmaktan korkuyordu. Sonuçta Sehun Chanyeol'ün arkadaşıydı, o üzülsün istemiyordu.

"Bu kadar yeter."
Baekhyun market arabasına bakarak söyledi.

Sehun küçük olanın sesiyle arkasından sürüklediği arabaya baktı.

"Sanırım yeterli."
Gülümseyip kasaya doğru yürümüştü.

Baekhyun da göz devirip arkasından ilerledi.

"Merhaba."

Prens kenarda Sehun'u bekliyordu, duyduğu yabancı sesle kaşlarını çattı.
Cevap vermeyip "Kimsiniz." derecesine bakmıştı.

"Iıım şey ben sadece merhaba demek istedim. Her gün sizin kadar güzel biriyle karşılaşmıyorum ne yazık ki. Belki tanışma şansımız olur."

Baekhyun adamın söylediğine istemeden de olsa gülmüştü. Kendine iltifat edilmesi hoşuna gidiyordu.

"Bir sorun mu var?"
Prens tam adama cevap verecekken Sehun gelmişti.

Sehun kaşlarını çatarak adama sonra da Baekhyun'a baktı. Daha sonra elini küçük olanın beline dolayıp kendine doğru çekti.

"Birlikte misiniz.?" Adam üzülmüş gibi görünüyordu.

"Kör müsün?"
Sehun sinirle cevap vermişti.

"Ben özür dilerim yalnızsın sanmıştım."
Adam Sehun'a cevap vermeyip Baekhyun'a bakarak konuşmuş ve ordan uzaklaşmıştı.

DEAD KİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin