9.BÖLÜM

406 96 18
                                    


"Chanyeol lütfen şu Baekhyun denen melekle yatak fantezilerim yok de bana."

Hayran hayran Baekhyun'a bakmaya devam ederek konuşmuştu Sehun.

Sehun'un söylediği şeyden sonra şaşkınlık içerisinde kalmıştı prens. Ne kadarda haddini bilmez bir terbiyesizdi. Kaşlarını çatarak sinirle baktı. Şuan yıldızı kendisinden kontrolsüz yanıyor olmasaydı bu aptal sarışına haddini bildirirdi.
Ama ne yazık ki sadece avucunu daha da sıkarak olduğu yerden bakmakla yetindi.

"Sehun!"

Chanyeol sinirile uyardı Sehun'u. Bir an önce saçmlamayı bıraksa iyi olurdu. Zaten yeterince sinirlendirmişti. 'Bu çocuk ne zamandan beri bu kadar arsız' diye içinden geçirdi Chanyeol. Daha sonra da bakışlarını Baekhyun'a çevirdi. Fazlasıyla sinirli görünüyordu.

"Sehun artık evine gidebilirsin. Burası yeterince temiz görünüyor."

Hala hayranlıkla Baekhyun'u izleyen Sehun'un dikkatini çekebilmek için konuştu Chanyeol.

Sehun onu duymamazlıktan gelmiş ve, "Ah hayır biz henüz Baekhyun'la tam olarak tanışmadık." diyerek Baekhyun'a doğru bir kaç adım atmıştı.

Sehun'un ona doğru yaklaşmasıyla bir kaç adım geri gitti prens. Kötü bir şey yapmaktan korkuyordu, dünyaya geldiğinden beri yıldızını kontrol edemiyordu bu yüzdendi korkusu. Chanyeol'e yaptığı gibi bir başkasına da zarar vermek istemezdi.

"Hadi Sehun hemen evine gidiyorsun. Sonra görüşürüz."

Sehun'un kolundan tutup kapıya doğru sürükleyerek konuşmuştu Chanyeol.
Sehun kolunu hızla Chanyeol'den kurtardı.

"Dostum şuan resmen beni evinden kovuyorsun."
Şaşkınlıkla konuşmuştu.
"Ondan hoşlanıyor musun yoksa!"

Öyle olmamasını umuyordu sarışın olan çünkü; Baekhyun'u sadece bir kaç dakika görebilmiş olsa da ondan ciddi manada hoşlanmıştı.

"Seni sabah o şekilde gördükten sonra kovmamış olmama dua et."

Kapıyı açtı.

"Ve Baekhyun'dan hoşlanmıyorum ama ondan uzak dur Sehun."

Sonrada eliyle evden çıkmasını işaret etti.

"Tch birde hyung olacak."

Sanki kırılmış gibi bir surat ifadesiyle uzun olanı ayıplayarak konuşmuştu Sehun.

"Bundan sonra evine daha sık geleceğim hyung."

Evden çıkmış ve Chanyeol'ün uyarısını hiçte umursamadığını gösteren cümlelerle konuşup oradan uzaklaşmıştı. Chanyeol de başını iki yana sallayıp kapıyı kapatmış ve içeriye girmişti.

İçeriye girdiğinde Baekhyun'u hala aynı yerde sağ avcuna bakarken buldu. Fazla dalmış olacak ki Chanyeol'u farketmemişti.

"Arkadaşımın kaba davranaşı için özür dilerim."

Baekhyun'na doğru bir kaç adım atarak konuşmuştu.

Prens hemen avcunu kapatarak Chanyeol'e baktı.

"Ön-önemli değil."

Hala yıldızının niye böyle tepkiler verdiğini düşünüyordu. Bu şekilde giderse işi dahada zor olurdu. Babasının ona verdiği başka bir cezada olabilirdi aslında bu. Evet Baekhyun bunu da düşünmüştü. Artık o adamdan her şeyi bekliyordu.

"Arkadaşın biseksüel mi?"

Düşüncelerini dağıtabilmek amaçlı sormuştu Baekhyun. Gay olamazdı sonuçta. Sabah ki gördüğü manzaradan sonra bunu anlamak zor olmamıştı. Ve birde kendisine yönelik kurduğu iğrenç cümle onun erkeklerden de hoşlandığını gösteriyordu.

DEAD KİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin