(Jimin'den)
Kahretsin uyandı!
" Vampir! İMDAT..!"
Vampir mi? Nerde? Bir dakika ya benim nerem vampir? Saklanmam lazım. Tamam buldum. Hızlıca elbise dolabının kapısını açıp içine girdim ve kapıyı kapattım.
(Jungkook'tan)
Çığlığı duyar duymaz yatağın köşesindeki yere yattım. Karanlıkta beni göremez diye düşünürken birden birinin yere düşme sesini duyduğumda irkildim. Yatağın altından yere düşen kişiyi görüyordum. Sırtını tutmuştu.
(Lalisa'dan)
Çok güzel bir şekilde yatarken Rosé'nin çığlığını duyar duymaz yataktan sıçradım. Evet yataktan düşmüştüm ve şuan sırtım feci şekilde ağırıyordu. Kapımın açık olduğunu görmemle ağzım ve gözüm aynı oranda açıldı. Ben en son kapım kapalı diye biliyordum. Direk Rosé'nin odasına koştum, içeriye daldığım gibi Rosé'ye sarıldım.
" İyi misin bir tanem."
(Jisoo) " Ne oluyor burda?"
(Jennie) " Vampir nerede?"
Rosé'ye daha sıkı sarılıp " Vampir diye birşey yok." Dedim. Rosé'de tam tersini söyledi " Vampir diye bir şey ya varsa?" Başımı olumsuz anlamda sallayıp Jisoo unnieye baktım.
" Rosé sen filmden etkilenmişsin."
" A-ama..."
" Şaşkınca ona bakıp " Ama... Ne?" Diye sordum.
" Ama az önce bir tane adam elinde silahla bana baktı. İlk şaşırdı sonrada sırıttı."
(Jisoo-Lisa-Jennie) " NE?!"
Hızlı bir şekilde yataktan kalktım. " Eve hırsız girmiş. Unnie sen aşağıya in ve bak, Jennie sen Rosé ile birlikte kal, bende buradaki odalara bakacam."
İlk Jisoo unnienin odasına baktım didik didik aradım ama kimse yoktu, kendi odama koşup baktım orayı da aynı şekilde aradım kimseyi bulamadım. Sonra Jennie'nin odasına koşup baktım kimse yoktu ama bir not vardı. Notu alıp Rosé'nin odasına geri döndüm.
(Jisoo) " Kimse yok temiz." Dedi nefes nefese.
Bende derin nefes alıp konuştum. " Burda da kimse yok ancak Jennie."
" Efendim."
" Odanda not buldum." Notu açıp okumaya başladım:
Uyurken çok masumsun ancak ben masum değilim uyurken bile...
Yazan: bay hırsız ❤
" ... Yazan bay hırsız yanında da kalp koymuş." Diyip notu Jennie'ye uzattım. Jennie çok şaşırmıştı. Aslında bende şaşırdım neden bir hırsız not bıraksın ki?
( Jennie) " Uykum kaçtı ben bu gün asla yatamam heleki bu olaydan sonra asla. Herkes kendi odasına gidip neyi çalınmış bir baksın sonra aşağıya inip bakarız orayada."
(Rosé) " Lisa ben seninle gelebilir miyim? Odana baktıktan sonra benim odama bakarız."
" Tamam." Diyip Rosé ile birlikte odama gittik.
(Jimin'den)
Sonunda gittiler. Bende hiç gitmeyecekler zannettim. Odadan ses çıkmayınca kimsenin odada olmadığından emin olup pencereden aşağıya atladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Police [ LİSKOOK ]
Ngẫu nhiênKAN VE ŞİDDET İÇERİR! Bir kaç sohbetten sonra üzerimize yoğun bir sessizlik çökmüştü. Ne o, ne de ben konuşuyorduk. Bana attığı tuhaf bakışlar yüzünden sebepsizce kendimi suçlu hissettim. Sanki bir şey soracak gibi bir ifadesi vardı; ama sormak ile...