17.Bölüm: Mafya JJK?

1.1K 179 162
                                    

( Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ❤❤❤...)

O maskelinin dediğinden sadece Jungkook ve grubunu anlamıştım. Jungkook ve grubu ne? Duymuymadığım için kendime lanetler yağdırıyordum.

Bir yandan canımın acısı diğer yandan duymadığım için kendime yağdırdığım lanetler... Bakalım başıma daha ne gelecekti...

(Jungkook'un ağzından...)

Sehun denen amirin odasındaydık. Ben koltuğa oturmuş o pisliğin nerede olabileceğini düşünüyordum. Sehun ve diğerleri bilgisayar başında bir şeyler bulma umuduyla araştırıyorlardı.

Telefonumdan bildirim sesi gelince cebimden telefonu çıkardım ve mesajlar kısmına girdim.

087******** kişisi size bir mesaj gönderdi.

Sil ✖ / Aç✔

Aç✔

087********: Jungkook? Birazdan göndereceğim videoyu izlemek için hazır mısın? :))

087********: Lisa'nın acı çektiği videoyu?

087********: Bence hazırsın gibime geldi?


Mesajları okuyunca sinirle yerimden sıçrayarak ayağa kalktım.

Hepsi bana kaşları çatılmış bir şekilde bakıyordu.

(Sehun amir) " Ne oldu Jungkook?"

" Şerefsiz bir mesaj atmış."

Hızla yanıma geldiler.

(Jisoo) " Ne?! Ne yazmış okusana!"

" Lisa'nın acı çektiği videoyu izlemek için hazır mısın? Diye soruyor p*ç."

Telefonumdan tekrar bildirim sesi gelince, tüm gözler telefona kaydı.

Video göndermişti s*kik.

Sesli bir şekilde yutkunup telefonu yana yatırdım ve videoyu açtım.

Videoda maske takmış bir adam vardı. "Ah bizi izleyen polis kızlar, Jungkook ve grubu... Sizler artık birer seyircisiniz. Bizler ise birer oyuncu. Bence oyun başlasın. Sayın seyirciler, keyifli izlemeler..." Dedi ve kahkaha atmaya başladı.

Lisa'ya bir şey yaparsa kimse onu elimden alamayacaktı.

Kamerayı başka bir yere çevirdi.

Lisa?! Sandalyeye oturmuş elleri ve ayakları bağlıydı!
_______________________

Bu video biter bitmez telefonu koltuğa fırlattım ve duvara yumruğumu geçirdim.

" Senin işin bitti maskeli p*ç! Seni öyle bir s*kicemki-"

(Taehyung) " Jungkook! Kızlar var! Ettiğin küfürlere dikkat et!

(Yoongi) " Ya bırak etsin! Hatta ben devam ettireyim. Seni öyle bir s*kicemki-"

(Jennie) " Susun ve Lisa'nın başına daha kötü şeyler gelmeden onu nasıl bulabileceğimizi düşünün!

(Lisa'nın ağzından...)

Aynı yerde, aynı pozisyonda yatıyordum... Sadece ellerim ve ayaklarım az önceki gibi bağlı değildi. Yattığım yerden kalkmak istiyordum fakat acım buna engel oluyordu. Maskeli tekrar yanıma gelip çömeldi.

Police [ LİSKOOK ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin